آغاز طرح جهاد همبستگی ملی در فارسان

مسئول بسیج سازندگی فارسان گفت: طرح جهاد همبستگی ملی اگر با مدیریت دقیق و جهادی انجام شود می‌تواند پایانی بر مشکلات سیل زدگان باشد.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۰۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فارسان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: بارندگی های اخیر که در کشور اتفاق افتاد جدا از همه برکاتی که برای کشور به همراه داشت و کشور را از بی آبی نجات داد اما سیل هایی را نیز به وجود آورد که خسارات فراوانی را به استانهای مختلف کشور وارد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این خسارات گاها به دلیل سوء مدیریت بسیار بیشتر شد و شاید اگر مدیریت درستی اتفاق می افتاد میزان خسارات بسیار کمتر می‎بود.

این مقام مسئول بیان داشت: در راستای جبران خسارات سیل‌های اخیر طرحی با عنوان طرح همبستگی ملی در کشور در حال اجرا شدن است که  بر اساس این طرح از مردم سراسر کشور با محوریت مساجد دعوت می شود، هر مسجد در بازسازی و نوسازی یک منزل مسکونی و هر کس در تامین یک کالای اساسی مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: هدف این طرح، استفاده از ظرفیت گسترده بسیج برای اثبات کار آمدی نظام و جهت پای کار آوردن ظرفیت‌های مردمی برای کمک به جبران بخشی از خسارات ناشی از سیل در دو حوزه ساخت منازل مسکونی و تامین اقلام ضروری زندگی سیل زدگان است.

این مقام مسئول افزود: بسیج تا کنون در هر عرصه ای ورود پیدا کرده موفق و موثر بوده است لذا این طرح نیز اگر با مدیریت درست و دقیق و جهادی گونه اجرا شود می تواند بسیار موفق و مثبت باشد.

ارسال نظرات