سردار صابری:

مردم در گام نهادن مسیر حضرت امام خمینی (ره) ثابت قدمند

سردار سیروس صابری جانشین قرارگاه شهید فهمیده در بازدید از این قرارگاه گفت: مردم از گام نهادن در مسیر حضرت امام خمینی (ره) خسته نمی شوند و همواره در این مسیر ثابت قدمند.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۴۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار سیروس صابری جانشین قرارگاه شهید فهمیده ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی درخصوص اقدامات صورت گرفته برای برگزاری مراسم باشکوه ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: در حوزه اطلاعاتی و امنیتی برای برقراری امنیت مراسم ارتحال اقدامات لازم انجام شده است و  در این قرارگاه بیش از شانزده کمیته فعال هستند و همه به یکدیگر کمک می کنند تا این مراسم به نحو احسن برگزار شود.

وی افزود: در جهت رفاه حال زائرین گرامی، خدماتی نظیر خدمات پزشکی، رفت و آمد، بیمه، خدمات بهداشتی، راهنمایی زائران در محوطه مرقد، اسکان آن ها و خدماتی مانند آمادگی برای تمهیدات پذیرایی و افطاری از مدت ها قبل شروع شده و اکنون آمادگی کامل وجود دارد.


جانشین قرارگاه شهید فهمیده پیرامون دستگاه های حاضر در برگزاری این مراسم تصریح کرد: دولت، هلال احمر، اورژانس، نیروهای نظامی و انتظامی همه حضور دارند و حتی دستگاه های عمومی مثل شهرداری مجموعه، همگی دست به دست هم داده اند تا به لطف خدا بتوانیم مراسم باشکوهی برگزار کنیم. انشالله بتوانیم خدمات رسانی خوبی به زائران مرقد مطهر حضرت امام (ره) داشته باشیم چرا که مردم در این سال ها به خوبی نشان دادند که از گام نهادن در مسیر حضرت امام (ره) خسته نمی شوند و همواره در این مسیر ثابت قدمند.

سردار صابری در ادامه گفت: به لطف خدا از سال آینده محدودیت حضور زائرین محترم از هشت استان برداشته می شود و همه استان ها می توانند در این مراسم شرکت کنند.

وی در پایان در مورد امنیت مراسم افزود: در این برنامه ما امنیت زمین و آسمان را کاملا در اختیار داریم و هماهنگی های زیادی انجام شده تا مراسمی در خور شان امام عظیم الشان داشته باشیم.

ارسال نظرات