امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: ایستادگی ملت مظلوم فلسطین و حمایت ملت‌های آزاده جهان، «معامله قرن» را به «مقاومت قرن» تبدیل می‌کند.
کد خبر: ۹۱۴۴۲۲۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مساجد و محلات از اردبیل، حجت الاسلام غلامرضا باوقار در حاشیه راهپیمایی روز قدس 98 با اشاره به حضور حماسی ملت ولایی این شهرستان در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: پیام راهپیمایی روز قدس این بود که با ایستادگی ملت مظلوم فلسطین و حمایت‌ ملت‌های آزاده جهان، «معامله قرن» به «مقاومت قرن» تبدیل می‌شود.وی آزادی قدس شریف را فریاد تمامی آزادی‌خواهان جهان دانست و گفت: حربه‌های موزیانه دشمن برای اختلاف‌افکنی میان مسلمانان و نادانی سران برخی کشورهای عربی موجب گستاخی رژیم صهیونیستی شده است که اتحاد و انسجام ملی در مواجهه با دشمن توطئه آنان را نقش برآب خواهد کرد.

امام جمعه مشگین شهر روز قدس را ابتکار بزرگ امام راحل(ره) برای حفاظت از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین دانست و بیان داشت: روز قدس، روز احیای فلسطین و روز هشدار به استکبار جهانی است.

وی با تاکید بر اهمیت روز قدس در مواجهه با معامله قرن در راستای حمایت از منافع مردم مظلوم فلسطین گفت: حضور مردم ولایتمدار مشگین‌شهر همگام با دیگر مناطق کشور نمادی از تنفر به رژیم جعلی و غاصب اسراییل و ندای لبیک‌گویی به فرمان رهبر انقلاب اسلامی بود.

ارسال نظرات