سید ساجد یعقوبی
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس مطرح کرد:
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: صلابت و حضور پرشور مسلمانان در روز قدس توانست بر معامله ننگین استکبار مهر باطل بزند.
کد خبر: ۹۱۴۴۱۵۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
صلابت مسلمانان در روز قدس بر معامله ننگین استکبار مهر باطل زد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صدیف بدری در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: دشمن معامله قرن را با هدف منافع سیاسی خود طرح کرده، اما مردم ایران در روز قدس با حضور گسترده مخالفت و انزجار خود را اعلام کردند.

وی افزود: نه تنها معامله قرن محکوم به شکست است بلکه به اعتقاد مسلمانان جهان باطل بوده و به هیچ عنوان نمیتواند مدافع حقوق از دست رفته فلسطین ستمدیده باشد؛ بلکه در راستای منافع استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب نوشته شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیاعتنایی با حقوق فلسطینیان در پیشنهادات اخیر آمریکا به عینه مشهود است و بیشک هر عقل سلیم و هر ملت آزاد‌های با آن مخالفت خواهد کرد.

بدری با تاکید به اینکه فلسطین با وجود ترفند و توطئه‌های مکرر استکبار همیشه زنده خواهد بود، اظهار کرد: قدس نیز از آن مسلمانان است و هر حیل‌های برای مخدوش کردن این مهم محکوم به شکست خواهد بود.

وی روز قدس را روز تقابل همه مسلمانان در برابر متجاوزان عالم دانست و تصریح کرد: در این روز ملت شریف ایران پیام و نظر قاطع خود را اعلام کرد و هیچگاه دست از حمایت فلسطین نخواهد کشید.
ارسال نظرات