راهپیمایی روز جهانی قدس در سیب و سوران برگزار شد

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بعد از نماز جمعه مصادف با آخرین جمعه رمضان در شهرستان سیب و سوران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۰۰۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم شیعه و سنی شهرستان سیب و سوران و با شعار محوری شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین»برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین فروغی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران با ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: بعد از انقلاب اسلامی و رسمیت یافتن جمهوری اسلامی به انتخاب مردم ایران امام خمینی(ره) آن رهبر حکیم در اقدامی سیاست مدارانه و حکیمانه آخرین جمعه ماه رمضان را بعنوان روز قدس جهت اعتراض جهانیان به اشغال فلسطین و بیت المقدس اعلام نمود.

وی افزود: این روز در سراسر جهان گرامی شمرده شده و به تظاهرات اعتراض آمیز می پردازند.

سرهنگ فروغی بیان کرد:روز قدس، روز حيات اسلام و تجلي همدلي، اتحاد و وحدت مسلمانان در دفاع از آرمان فلسطین و رهايي قدس شريف است، روز به صحنه آمدن اراده‌هاي جهاني براي محكوميت رژيم غاصب صهونيستي و اعلان خشم و نفرت امت واحده اسلامي و ملت‌هاي آزاده و حق طلب جهان بر عليه هر گونه تجاوز و اشغالگري است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران تصریح کرد: روزي كه با تدبير و دورانديشي حكيمانه امام راحل(ره)، مسأله مهم فلسطين را در يادها و قلوب مسلمين زنده نگه داشته است و هر ساله نور و اميد تازه‌اي را بر دل‌هاي مظلومان فلسطين مي‌تاباند.

این مسئول در ادامه اظهار داشت: ما در این راهپیمایی به رژیم صهیونیستی و آمریکای جهان خوارمی فهمانیم که مردم فلسطین تنها نیستند و به گفته رهبر فرزانه انقلاب اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

و در پایان راهپیمایی قطعنامه روز جهانی قدس قرائت شد
ارسال نظرات