فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان:

"روز قدس" تمام جهانخواران را مبهوت ساخته است

فرمانده لشکر ۱۶ عملیاتی قدس گیلان گفت: حرکت امام راحل در انتخاب روز جهانی قدس به قدری حساب شده و دقیق بود که تمامی جهان خواران پس از آن مات و مبهوت شدند و بسیاری از نقشه دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۸۲۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بندرانزلی، سردار محمدعلی حق‌بین ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز شهرستان بندر انزلی اظهار داشت: حرکت امام راحل در انتخاب روز جهانی قدس به قدری حساب شده و دقیق بود که تمامی جهان خواران پس از آن مات و مبهوت شدند و بسیاری از نقشه دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: تصرف نیل تا فرات نخستین رویای صهیونیست‌ها بود و برای مراحل بعد هم میخواستند شیراز را از آن خود کنند و بنای خرید دشت های قزوین را داشتند تا در طی مراحل مختلف طرح های خود را عملیاتی نمایند اما امام راحل در سایه اتحاد و ایمان ملت این حرکت را آغاز کرد و می دانست که در سایه این ایمان می تواند اسراییل را وادار به عقب نشینی کند.

وی تصریح کرد: برخی گمان می‌کردند که این حرکت بزرگ امام در اعلام روز جهانی قدس به نتیجه نمی‌رسد و نمی‌توان با به خیابان آمدن و شعار دادن کاری از پیش برد اما دیدید که چگونه امام به قدرت خدا و حرکت ملت اعتماد کرد و دشمن را به عقب راند.

وی با بیان اینکه ما به دنبال جنگ و تهاجم به هیچ کشوری نیستیم اذعان داشت: اگر ما از هجوم دشمنان که تا مرزهای ایران اسلامی آمده بودند جلوگیری نمی‌کردیم و جلوی آنها قد علم نمی‌ایستادیم امروز خودمان در انقلاب نیز به مصیبت گرفتار می‌شدیم.

سردار حق بین با بیان اینکه تدبیر امام راحل به گونه‌ای اسرائیل را منزوی کرد که آنها اکنون فرسنگ ها از ما فاصله گرفته و خود را پشت حصار گنبد آهنین مخفی کرد‌ه‌اند بیان داشت: ملت ها و کشورها زمانی شکست را متحمل می‌شوند که قبل از جنگ، اراده دشمن را بر خود تحمیل کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را جشن گرفت و توانست اسرائیل را سر جایش بنشاند: امروز سطح دفاع ملت فلسطین، از سنگ به موشک ارتقاء پیدا کرده است.

سردار حق بین خاطرنشان کرد: ما از دولتمردان می‌خواهیم به دشمنان در عرصه اقتصادی فشار مضاعف آورده و همه داشته هایشان را به میدان بیاورند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان افزود: جمهوری اسلامی در بسیاری از عرصه‌ها توانسته است خواسته های خود را به استکبار و دشمنان اسلام تحمیل کنیم اما عرصه اقتصادی باید تکلیف‌گرا باشیم و تنها به ساعات اداری معطوف نشویم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار