پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به محفل انس با قرآن نیرو‌های مسلح گیلان

نماینده محترم، ولی فقیه در سپاه به محفل انس با قرآن نیرو‌های مسلح استان گیلان پیامی را صادر کردند.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۵۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نماینده محترم، ولی فقیه در سپاه به محفل انس با قرآن نیرو‌های مسلح استان گیلان پیامی را صادر کردند.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

نظام اسلامی و جامعه اسلامی با انس روزافزون با قرآن استحکام درونی پیدا می‌کند و استحکام درونی آن چیزی است که جوامع را در راه‌های مطلوب خودشان و به‌سوی مطلوب‌های خودشان قادر می‌سازد و قدرت برخورد با چالش‌ها به جوامع می‌دهد، باید در درون مستحکم بود، این استحکام درونی به برکت انس با قرآن حاصل می‌شود.

حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای "مدظله‌العالی"

با صلوات بر محمد و آل محمد و سپاس بیکران خداوند یکتا را که توفیق انس با قرآن و آشنایی با معارف و ذخایر گران‌بهای آن را بر ما ارزانی داشت، محفل نورانی انس با قرآن کریم نیرو‌های مسلح، ترنم باران معنویت در دل‌های شیفته خداوند و بزرگداشت شعائر الهی است.

نگریستن بر ظاهر زیبای آیات الهی و تأمل در باطن عمیق و ژرف آن‌ها جان‌های زنگارگرفته از غبار مادیات را صیقلی است دلگشا و جان‌افزا و قرائت آیات جان‌بخش و روح نوازش تسکینی ایست بر آلام انسان گرفتار دربند‌های خود تنیده و پناهی است در برابر بلا‌ها و فتنه‌های گوناگون.

تلاوت آیات نورانی قرآن همراه با تدبر در معانی و مفاهیم آن روح انسان خاک‌نشین را بر اوج آسمان معرفت الهی به پرواز درمی‌آورد و تحسین فرشتگان و ملائکه را برمی‌انگیزد، قرآن نوری است که با برشمردن تقوا به‌عنوان برترین ملاک کرامت و ارزش، همه انسان‌هایی که بر وحدانیت خداوند شهادت داده و اسلام را با حقیقت جان خویش پذیرفته‌اند، در دایره وسیع مسلمین قرار داده و ضمن توصیه بر پاسداشت وحدت سطح پیوند مؤمنین را تا برادری بالابرده و برادران مؤمن را به تعاون و همکاری و همیاری بر نیکی و پارسایی دعوت می‌نماید.

فرهنگ ناب قرآنی مؤمنین را تحت لوای ولایت خداوند و غیر مؤمنین را تحت زعامت و ولایت شیطان برشمرده و بر ضرورت ولایتمداری ایمان آورندگان تأکید می‌کند. بی‌تردید صفات عالیه انسانی لازمه ولایتمداری و معرفت و بصیرت بنیان آن است.

قرآن به‌عنوان برترین منادی صلح و دوستی آنگاه‌که بدخواهان و بداندیشان در سودای تاریک خویش، چشم طمع بر کیان اسلامی بورزند، مؤمنین را با تمام قوا و تمام عده و عده به دفاع همه‌جانبه از هستی امت اسلامی فرامی‌خواند و باب عظیم جهاد و مجاهدت فی سبیل الله را به روی همگان می‌گشاید.

منبع بی‌بدیل و سرشار از بالاترین آموزه‌های دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی افزایش قدرت بازدارندگی قوای مسلح امت اسلامی در مقابل دشمنان از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و آمادگی همه‌جانبه در برابر کید و مکر دائمی کینه‌توزان خودکامه اجتناب‌ناپذیر است.

اکنون‌که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و درنتیجه مجاهدت‌های خالصانه امام راحل عظیم‌الشأن و تدابیر حکیمانه مقام معظم فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز، شمیم دلنواز قرآن و رایحه دلپذیر معنویت برخاسته از آن در نیرو‌های مسلح افشان شده است این‌جانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران محترم در ماه ضیافت الهی و ابراز سپاس به پیشگاه دست‌اندرکاران این محفل نورانی، توفیق روزافزون همگان را در پرتو تمسک و عمل به آیات نورانی قرآن کریم در ظللٌ عنایات حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه و تحت رهبری و فرماندهی داهیانه حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی خواستارم.

عبدالله حاجی صادقی

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
ارسال نظرات