خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی به 671 نفر در چهارمحال وبختیاری

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان از خدمت رسانی به 671 نفر در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۳۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر مهین غفاری در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: تیم های بهداشتی-درمانی، آموزشی و مشاوره ای طرح ملی شهید دکتر رهنمون با حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی استان، خدمات پزشکی رایگان به اهالی ارائه کردند.

دکتر غفاری افزود: تیم اعزامی به محله گودال چغا در شهر فارسان، خدمات غربالگری فشار و قند خون به 80نفر، آموزش های بهداشتی به صورت چهره به چهره توسط کارشناسان مراقب سلامت به 52نفر و شناسایی 4مورد بیمار مبتلا به فشار خون بالا و ارجاع به مراکز جامع خدمات سلامت داشتند.

وی ادامه داد: در اعزام تیم شهید رهنمون به روستای مازه سوخته از منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ نیز؛41نفر علاوه بر ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی داروی رایگان نیز دریافت کردند و خدمات مامایی به 12 مادر بارداری ارائه شد و 35نفر نیز از آموزش های بهداشتی(بهداشت فردی) توسط کارشناسان مراقب سلامت بهره مند گردیدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در روستای جمالو نیز با حضور تیم بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان بِن؛ خدمات ویزیت و داروی رایگان، غربالگری قند و فشار خون، خدمات مشاوره روانشناسی و مامایی و آموزش های بهداشتی به 250نفر از اهالی ارائه شد.

گفتنی است: ارائه خدمات پزشکی و غربالگری قند و چربی و مشاوره سلامت روان و تغذیه به 156نفر از اهالی محله 32 منطقه غرب شهرکرد(مهدیه) نیز از دیگر خدمات تیم های اعزامی طرح ملی شهید دکتر رهنمون به مناطق مختلف استان  بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار