مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه رضوانشهر برگزار شد + تصاویر

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه رضوانشهر برگزار شده و سرهنگ سید جلیل قاسمی به عنوان فرمانده سپاه این شهرستان منصوب شد.
کد خبر: ۹۱۴۳۳۰۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه رضوانشهر با حضور سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از مسئولان این شهرستان در مصلی بزرگ شهرستان رضوانشهر برگزار شد.
 
فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با اشاره به تلاش های دشمنان انقلاب اسلامی در راستای  ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و به ویژه در فلسطین مردم را به فجیع ترین رشکل ممکن می کشند اما کسی در دینا جرات محکوم کردن آن ها را ندارد.
 
سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی باقدرت و اقتدار در برابر کشورهای استکباری ایستاده است تصریح کرد: دشمن با استفاده از جنگ نرم و همچنین به راه انداختن جنگ اقتصادی در تلاش است تا  یاس و ناامیدی را در میان ملت ایران نهادینه کند.
 
وی سوء تدبیرها را عامل اصلی مشکلات امروز کشور دانست و ابراز داشت: یکی از دلایل اضلی دشمنان با توانمندی هسته ای  جمهوری اسلامی این است که ملت ایران این توانایی را با تلاش خود و بدون وابستگی به سایر کشورها کسب کردند. 

به گزارش بسیج، در این مراسم سرهنگ سید جلیل قاسمی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر معارفه  و از خدمات چند ساله سرهنگ سید اکبر قاسمی تقدیر به عمل امد.

 
انتهای پیام/
ارسال نظرات