خبرهای داغ:
یادداشت/

سخنی با نماینده شهرم

مجلس دهم به پایان رسید در حالی که کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بیخیال‌تر از همیشه نسبت به موضوع لایحه جامع رسانه‌ای کشور بود، همان لایحه‌ای که وزارت ارشاد دولت جناب آقای دکتر روحانی علیرغم تاکید بر الزام ارائه آن در برنامه توسعه پنجم و ششم، هنوز به مجلس و کمیسیون تقدیم نکرده است!
کد خبر: ۹۱۴۳۲۱۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

سخنی با نماینده شهرمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمود آصفی در یادداشتی خطاب به نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی این چنین می‌نویسد.

جناب آقای کاظمی سلام!

دوره دهم مجلس شورای اسلامی در حالی سال پایانی خود را آغاز کرده است که در سه سال خود روزهای پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است!

از همان ابتداحواشی جناحی و حزبی دو طیف کشور بر فعالیت‌های این مجلس سایه افکند و گاها موجب نارضایتی‌هایی نیز شد.

منکر فعالیت‌های حضرتعالی و هم‌فکران جریانی‌تان در مجلس نیستم زیرا بی‌انصافی از ذات یه حقوق خوانده باید مبری باشد، اما نقدهایی دارم که اکنون در این وضعیت اقتصادی اولویت بازگویی ندارند.

رک بگویم که اهل تعارف نیستم! مردم همیشه ایثارگر ایران به واقع حوصله دعواهای حزبی ما را ندارند.

نطقی از حضرتعالی در فضای مجازی منتشر شد که بنده موفق به دریافت و مطالعه تمامی آن را نشدم و تکه‌هایی از آن را صرفا در برخی از کانال‌های موافق و مخالف شما دیدم.

شنیده‌ام به زودی مسئولیتی کلیدی در قوه قضائیه خواهید گرفت، مبارکتان باشد، با تمام اختلاف نظر‌ها!

البته این درخواست همکاری از سوی ریاست قوه همان فردی که هم‌طیفی‌های شما وی را متهم به دیوارکشی می‌کردند نشان سعه صدر سیاسی ایشان دارد.

در باب تکه‌ای از نطق‌تان که موضع فیلتر تلگرام و برنامه نود بود نیز نظری ندارم زیرا با قید نقد تا حدی مورد قبولم است هرچند اولویت شرایط جنگ اقتصادی کشور نبود.

روی سخنم با محمد کاظمی نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس است.

مجلس دهم به پایان رسید در حالی که کمیسیون بیخیال‌تر از همیشه نسبت به موضوع لایحه جامع رسانه‌ای کشور بود، همان لایحه‌ای که وزارت ارشاد دولت جناب آقای دکتر روحانی علیرغم تاکید بر الزام ارائه آن در برنامه توسعه پنجم و ششم، هنوز به مجلس و کمیسیون شما تقدیم نکرده است!

لایحه جامع وکالت که به کل در محاق رفت و دیگر اسمی از آن در میان کمیسیون نمی‌آید ...

لایحه جامع خدمات شهری همان لایحه‌ای که قرار بود به وضع نامطلوب شوراهای شهر و روستا در کشور سامان دهد چه شد؟ خدایش بیامرزد.

به راستی کمیسیون حقوقی قضایی برایش مهم بود بسترساز قانونی باشد که یکبار برای همیشه تعریف حزب سیاسی و محدوده فعالیت احزاب را تعیین تکلیف کند؟! مگر مجلس دهم به ادعای هم فکرانتان زاییده تفکر حزب‌گرایی نبود؟

تخلفات قوا در اجرای برنامه‌های توسعه و قوانین بالادستی قرار بود در بستر یک ریل گذاری مناسب در کمیسیون حقوقی و تصویب در صحن علنی برسد چه شد؟

ای کاش کمی به این موضوعات و لوایح ارائه نشده در نطق خود می‌پرداختید حال که توان در الزام دولت هم‌فکرتان به ارائه آنها نداشتید.

برادر ارجمندم آزادی‌های عمومی و حقوق شهروندی در شفافیت خلاصه می‌شود، ای کاش در نطق خود از لزوم تصویب قوانینی سخن می‌راندید که قوای سه گانه را به شفافیت تصمیمات در برابر مردم و رسانه ها ملزم می‌کنند...

القصه با تمام احترامم به جنابتان و رای مردم عملکرد کمیسیونی که شما می‌توانستید در آن منشأ اثرات عظیم باشید را مثبت نمی‌دانم .

برایتان در مسئولیت‌های آتی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در آن مصادر دغدغه بیشتری نسبت به اولویت‌هایی داشته باشید که بر معیشت و زندگی تمامی مردم ایران نه قشری خاص! تاثیرگذار است داشته باشید.

با تقدیم احترام

محمود آصفی

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات