خبرهای داغ:
در جلسه‌ای که با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر، معاون اداره کل ورزش وجوانان استان همدان برگزار شد «یوسف خدر ویسی» به عنوان رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۴۳۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴

«یوسف خدر ویسی» رئیس ورزش وجوانان شهرستان ملایر شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت ایام سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای 8 سال جنگ تحمیلی و مدافعین حرم و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت مولای متقیان علی (ع) ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های «مهدی رضایی» رئیس سابق اداره ورزش و جوانان ملایر،  و خیرمقدم به «یوسف خدر ویسی» اظهار داشت: امید است وی نیز با علاقه و تجربه و سابقه درخشان خود در راه اعتلای ورزش شهرستان و توسعه و گسترش اهداف آن بکوشد.

سعید کتابی افزود: از آنجائی که این شهرستان دارای ظرفیت‌های بالایی از همه لحاظ است از وی می‌خواهیم تا با کاری جهادی و همکاری در مجموعه ورزش وجوانان شهرستان ملایر نسبت به رفع مشکلات موجود در ورزش و اماکن ورزشی اقدام و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوع در مناسبت‌های مختلف در طول سال جوانان و فرزندان این مرزو بوم حتی خانواده‌ها را به سوی ورزش و اماکن ورزشی جذب کند.

کاوه صولتی معاون اداره کل ورزش وجوانان استان همدان نیز همکاری کامل و مستمر کارکنان اداره ورزش وجوانان را با ریاست جدید خواستار شد و از خدرویسی خواست تا با تلاش مضاعف و همکاری کامل خود با دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه فرمانداری ویژه و نمایندگان پرتلاش مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در راه پیشرفت و گسترش ورزش شهرستان ملایر در همه زمینه‌ها چه فرهنگی و چه ورزشی بکوشد و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نکند.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌ها و حمایت‌های مدیر کل ورزش وجوانان استان همکاری کامل و مستمر خود را برای گسترش و پیشرفت ورزش شهرستان و رفع مشکلات موجود اعلام کرد.

یوسف خدر ویسی گفت: به لطف خداوند و همکاری و حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان و همکاران خوب و ارزشی و پرتلاش در اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان ملایر از هیچ تلاشی برای پیشرفت و گسترش و رفع موانع موجود مضایقه نخواهم کرد و از همه ظرفیت‌های شهرستان و تعامل سازنده با همه ادارات برای ارتقاء ورزش شهرستان ملایر و مردم ولایت مدار آن استفاده خواهم کرد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات «مهدی رضایی»، «یوسف خدر ویسی» به عنوان رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر معرفی شد.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات