مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت:محور مقاومت پیروزی خود را در سوریه و عراق به دست آورده و خود را آماده می کند تا به مرحله ای جدید منتقل شود که محور آن فلسطین و قدس خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۴۲۹۸۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام صبح امروز در جمع کارکنان ستاد سپاه استان با اشاره به فرا رسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس گفت: مردم ایران در طول سالهای گذشته همواره حضوری دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس داشته اند و نشان داده اند که یار و یاور مسلمین جهان هستند.
وی ادامه داد: مردم فلسطین به پشت گرمی مسلمانان جهان سالهاست که در این مبارزه ایستادگی کرده اند و دشمن را به ستوه آورده اند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: مردم فلسطین برای ادامه مسیر خود نیازمند دلگرمی و حمایت هستند و به طور قطع حضور مردم در راهپیمایی روز قدس دلگرمی بزرگی برای مردم فلسطین خواهد بود.
شاکرمی در ادامه با اشاره به طرح آمریکا و اینکه ترامپ در نظر دارد طرحی را به عنوان "معامله قرن" به سرانجام برساند،تاکید کرد:  بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه ای و عوامل و تحولات مختلف در خاورمیانه به طور کلی جزئی از طرحی است که این روزها تحت عنوان "معامله قرن" برای از بین بردن آرمان فلسطین در منطقه مطرح شده است.
وی ادامه داد: آمریکا طی ماه‌های اخیر که با پیروزی‌های بزرگ محور مقاومت و عقب‌نشینی پروژه‌های خود در مناطق مختلف منطقه نظیر سوریه ، عراق و یمن مواجه شده، طرح‌های متعددی را برای کم‌رنگ کردن و انحراف افکار عمومی از این پیروزی‌های قابل توجه نشان می‌دهد  که طرح "معامله قرن" نیز به همین خاطر در دستور کار قرار گرفته است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: استبداد رژیم صهیونیستی و رخوت کشورهای عربی دوعامل پروژه آمریکا است و مجرم شناختن مقاومت ضد رژیم صهیونیستی و تعامل با مطالبات این رژیم در قدس مهمترین مطلب اجرای طرح می‌باشد.
وی گفت: در واقع آمریکا و اسرائیل از این به اصطلاح معامله سه هدف اصلی را دنبال می کنند که تثبیت اراضی اشغالی و پیوستن مناطقی از جولان، رود اردن، جنوب لبنان، شرق جزیره سینا به اسرائیل، اخراج فلسطینی ها به طور کامل از مناطق کرانه باختری و نوار غزه و در نهایت پایان منازعه اعراب و اسرائیل.
شاکرمی ادامه داد: شرکت در راهپیمایی این روز بیانگر آن است مسلمانان جهان از نقشه های شوم استکبار جهانی آگاه هستند و می دانند که دشمن دست به هر اقدامی می زند تا مسئله فلسطین از ذهن مردم به ویژه مردم ایران پاک شود اما راهپیمایی روز قدس هر سال نشان داده که مسئله قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است.
وی افزود: محور مقاومت پیروزی خود را در سوریه و عراق به دست آورده و خود را آماده می کند تا به مرحله ای جدید منتقل شود که محور آن فلسطین و قدس خواهد بود و ترامپ با این تصمیم روند نابودی اسرائیل را تند می کند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ادامه با اشاره به تبلیغات سنگین رسانه های بیگانه در ورود ناوهای آمریکایی به منطقه گفت: آمریکایی‌ها از تاکتیک عملیات روانی استفاده می‌کنند و مسئولان این کشور کاملا واقف هستند که توان مقابله با ایران را ندارند.
وی  با بیان اینکه هدف آمریکایی‌ها از جابجایی ناو‌های نظامی انجام عملیات روانی است ادامه داد: جا‌بجایی ناو‌ها اتفاق جدیدی نیست و این ناوها همواره در منطقه ما حضور داشته‌اند.
شاکرمی تصریح کرد: متخصصین حوزه تبلیغی و روانی بر تاکتیک عملیات روانی آنها واقف هستند و باید با اطلاع‌رسانی به مردم به آنها اطمینان دهند که از لحاظ امنیتی هیچ خطر، دغدغه و نگرانی برای کشور وجود ندارد.
 

 

ارسال نظرات