مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب

شبهای قدر فرصتی است برای خودسازی و ارتقاء درجات معنوی

حجت الاسلام محمد حسین رهنمای مسول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه میناب شبهای قدر را فرصتی برای خودسازی و ارتقاء درجات معنوی دانست.
کد خبر: ۹۱۴۲۹۱۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب ضمن تشریح فضیلت شب قدر گفت: اگرکسی شب قدر را درک کند رشد معنوی بسیار بالایی خواهد داشت و عافیت در دین و دنیا از اهم حوائج در این شبها می باشد.

حجت الاسلام محمد حسین رهنمای مسول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه میناب در جمع کارکنان این مجموعه شبهای قدر را فرصتی برای خودسازی و ارتقاء درجات معنوی دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: ما باید در شبهای قدر خودمان را بیمه کنیم و این بیمه کردن معنوی جز با مناجات و شب زنده داری محقق نخواهد شد.

وی در ادامه به شهادت اول مظلوم عالم حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: مظلومیت حضرت علی (ع) در تاریخ نمونه ندارد و اگر مسلمانان به وصایای پیامبر اکرم (ص) عمل می کردند امروز شاهد شکاف و اختلاف بین مسلمانان نبودیم و مسلمانان ید واحد و قدرتمندی بودند که مستکبرین جرئت تعرض را به بلاد مسلمین نداشتند.

رهنمای در پایان اظهار داشت : دشمنان همیشه در تلاش بودند که فضائل حضرت علی(ع) را از بین ببرند ولی علی رغم همه تلاش ها برای کتمان فضائل آن حضرت چه ازسرعناد وچه از سرترس،سجایای اخلاقی آن حضرت برای همیشه تاریخ ماندگار شد.

ارسال نظرات