فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان خبر داد:

برگزاری نشست هم اندیشی برگزاری کنگره ملی شهدای عشایری

نشست هم اندیشی برگزاری کنگره ملی شهدای عشایری کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۵۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در راستای پیگیری برنامه ها و اقدامات مربوط به یادواره شهدای استان و کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری کشور، نشست هم اندیشی در بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این نشست، "سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی" فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان، سرهنگ پاسدار محمدرضا سلیمانی، مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، فریبرز نجفی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، به همراه جمعی از کارشناسان دستگاه های مربوطه حضور داشتند.

هماهنگی برای اجرای یادواره 320شهید عشایری استان چهارمحال و بختیاری در 15 مهرماه سال جاری برای استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری کشور (که در اردیبهشت99برگزار خواهدشد)، موضوع اصلی این نشست بود.

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این نشست به خبرنگار بسیج گفت: یادواره 320شهید جامعه عشایری استان چهارمحال و بختیاری در تاریخ 15مهرماه سال جاری به استقبال از کنگره 10هزار شهید عشایری کشور برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی، افزود: یادواره شهدای عشایری استان چهارمحال و بختیاری حول سه محور؛ فرهنگی اجتماعی، محرومیت زدایی و خدمات رسانی و همچنین تقویت وحدت اقوام و مذاهب برگزار می شود.

وی ادامه داد: یادواره شهدای عشایری در همه  استان های عشایرنشین، قبل از برگزاری کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری کشور برگزار خواهد شد و میزبان این کنگره نیز متعاقباً مشخص و اعلام می گردد.

ارسال نظرات