مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه بندرعباس برگزار شد

حجت الاسلام موسی خالصی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۳۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، جمعی از مسئولین و بسیجیان ولایتمدار مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه بندرعباس در سالن آمفی تئاتر حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و لیالی قدر، عنوان کرد: در طول چهل سالگی انقلاب دشمنان با هر ابزاری  و دسیسه ای برای تهاجم بر علیه کشور ما اقدام نمودند تمام هجمه های آنها با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حضور به موقع مردم در تمام صحنه های انقلاب با شکست روبرو شد.  

وی، با اشاره به اینکه ملت ما ملت ولایتمدار و با بصیرتی است، یادآور شد: ملت ما ملت 9دی، ملت 22 بهمن و ملت پای کاری می باشد و در همه صحنه ها و عرصه با حضور به موقع خود حماسه می آفریند و توطئه های دشمنان را خنثی می سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، افزود: انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب پیشرفت های چشم گیری خواهد داشت.

در پایان این مراسم  از فعالیت‌ها و تلاش‌های مخلصانه حجت الاسلام درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس قدردانی شد و حجت الاسلام موسی خالصی  به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج بندرعباس معرفی و منصوب گردید.

ارسال نظرات