رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان:

تبعیت از قانون رکن اساسی برقراری نظم در جامعه است

احمدرضا بهرامی سامانی گفت: تمامی مسئولان باید با حساسیت و به صورت جهاد گونه از اموال عمومی و ملی حراست نمایند.
کد خبر: ۹۱۴۲۷۹۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال چهارمحال و بختیاری در محل سالن کنفرانس اداره کل دادگستری استان برگزار شد.

در این جلسه موضوعات تغییر کاربری اراضی ملی در محدوده روستای شیخ شبان و مشکلات احداث جایگاه CNG در شهرستان لردگان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد؛ کمیته هایی متشکل از نمایندگان دستگاهای اجرایی و مقامات قضایی استان جهت رسیدگی به مشکلات در این مناطق تشکیل گردد.

در ادامه جلسه احمدرضا بهرامی سامان،ی رئیس کل دادگستری استان و رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در سخنانی با تأکید بر نظارت دقیق دستگاه‏های مسئول در اعطاء مجوزات بهره برداری و تغییر کاربری اراضی اظهار داشت: همه نهادها باید در اجرای قوانین با صلابت و اقتدار کامل عمل نموده و از سوء استفاده ها و تخلفات احتمالی جلوگیری نمایند.

وی افزود: اگر احداث و یا راه اندازی مجموعه ای با قانون مغایرت دارد نباید از ابتدا برای آن مجوزی صادر شود، چرا که مردم طبق مجوزات اخذ شده اقدام به سرمایه گذاری می نمایند و هنگامی که دستگاه قضایی بخواهد برای تخریب ساخت و سازها و بازگرداندن اراضی ملی ورود کند شهروندان دچار خسارات فراوانی می گردند.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: بسیاری از تصرفاتی که توسط افراد سودجو صورت گرفته در نتیجه کوتاهی و غفلت مسئولان بوده و لازم است برای احقاق حقوق عامه و خساراتی که مردم و بیت المال متحمل گردیده اند این مسئولان متخلف شناسایی و مورد پیگرد قرار گیرند.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان، تبعیت از قانون را رکن اساسی برقراری نظم در جامعه عنوان کرد و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص پیروی همگان از قانون اظهار داشت: همه ما موظفیم قانون را بدون اغماض و چشم پوششی رعایت نمائیم؛ به ویژه زمانی که مسأله صیانت از حقوق مردم و یا بیت المال مطرح باشد، تمامی مسئولان باید با حساسیت و به صورت جهاد گونه از اموال عمومی و ملی حراست نمایند.

ارسال نظرات