امام جمعه هیرمند گفت:

ایمان واقعی و پیروی از ولایت راز پیروزی رزمندگان اسلام بود

امام جمعه هیرمند گفت:یکی از وظایف مهم دلسوزان انقلاب این است که اینگونه افتخاراتی که در جنگ نصیبمان شده است را به نسلهای بعدی انتقال داده و راز این پیروزی ها نهادینه شود.
کد خبر: ۹۱۴۱۷۳۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبر نگار بسیج از هیرمند؛ به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم باشکوهی با حضوز امام جمعه؛ فرماندار؛ فرماندهان نظامی و انتظامی؛ مسؤلین ادارات و نهادها؛ بسیجیان و عموم مردم در مرکز شهرستان هیرمند برگزار شد.

حجت الاسلام گزمه، امام جمعه هیرمند در این مراسم گفت: جنگ نابرابری که دشمن تا دندان مسلح بعثی با دستور مستقیم آمریکا و استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام اسلامی راه انداخت؛ با مقاومت جانانه رزمندگان مومن روبرو و نقشه‌های پلیدشان نقش بر آب شد.

وی افزود: همانطور که امام راحل فرمودند: آزادی خرمشهر خدایی و از معجزات بارز حق تعالی بود.

حجت الاسلام گزمه خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان اسلام موازنه قدرت را تغییر داده و نقطه عطفی در تاریخ سرزمین اسلامی بود.

امام جمعه هیرمند تصریح کرد: برای آزادسازی خرمشهر تعداد ۵۵۵۳ شهید و بیش از ۱۷۰۰۰ مجروح تقدیم اسلام شد و این یعنی وظیفه مسؤلین و عموم مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب بسیار سنگین است.

این مسئول راز پیروزی رزمندگان اسلام را ایمان واقعی و پیروی بی، چون و چرا از ولایت داست و افزود:در زمان حال نیز دشمن در صحنه نبرد است و اگر میخواهیم در سایر میادین نیز پیروز باشیم با گوش به فرمان، ولی امر باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف مهم دلسوزان انقلاب این است که اینگونه افتخاراتی که در جنگ نصیبمان شده است را به نسل‌های بعدی انتقال داده و راز این پیروزی‌ها نهادینه شود.

پخش کلیپ و تصاویر حماسه سوم خرداد از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.
ارسال نظرات