خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری 60 عنوان برنامه در سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس در همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری 60 عنوان برنامه در سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر در سطح شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۱۲۶۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

برگزاری 60 عنوان برنامه در سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس در همدانسرهنگ علی بقایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: به مناسبت این ایام 60 عنوان برنامه در سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر برگزار می‌شود.

وی گفت: آزادسازی خرمشهر از دست رژیم بعث عراق در واقع یکی از معجزات دوران دفاع مقدس بود چراکه با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر خرمشهر و محصور بودن آن در بین چند رود و هور و اینکه اطراف شهر خرمشهر را آب فرا گرفته و همینطور موانعی که رژیم بعث دور تا دور خرمشهر قرار داده بود، تقریباً آزادسازی این شهر را از منظر خودشان غیر ممکن کرده بود تا جایی که صدام اعلام کرد که اگر ایران بتواند خرمشهر را پس بگیرد کلید بصره را به آنها خواهم داد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: این حرف صدام با توجه به موانع ایجاد شده مانند کاشت مین، سیم خاردار و... حرف درستی بود اما رزمندگان اسلام با توکل به خدا و عنایات خداوند متعال توانستند خرمشهر را به دامان کشور عزیزمان باز گردانند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نشان داد که هر جا که اراده کند می‌تواند غیر ممکن‌ها را ممکن کند و فتح خرمشهر یکی از این غیر ممکن‌ها بود.

بقایی ابراز داشت: در عصر حاضر نیز با توجه به تمرکز دشمن روی اقتصاد کشور و ایجاد جنگ اقتصادی می‌توان با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهرهای دیگری را این بار در عرصه اقتصادی فتح کنند و با استقلال اقتصادی و شکوفا کردن اقتصاد کشور بیش از پیش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نا امید کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات