خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد

مقاومت ملت و اتحاد و انسجام زیر پرچم ولایت فقیه مهمترین پیام سوم خرداد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: مقاومت ملت ایران با تمام توان و روحیه، اتحاد و انسجام یکپارچه و همه جانبه ملت زیر پرچم ولایت فقیه مهمترین عامل و پیام سوم خرداد است.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۳۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

مقاومت ملت و اتحاد و انسجام زیر پرچم ولایت فقیه مهمترین پیام سوم خردادحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به پیام سوم خرداد اظهار داشت: خرمشهر در سال 59 توسط رژیم صدام اشغال شد واین جنایتکار با غرور تمام اعلام می‌کرد اگر ایرانیان بتوانند خرمشهر را فتح کنند کلید بصره را به آنها می‌دهد.

وی افزود: حقیقت امر این است که در آن زمان ایران بعضی از مسئولانش مناسب نبودند همچون بنی صدر که فرماندهی کل قوا را عهده‌دار بود و سال اول جنگ با مشکلات سیاسی و امنیتی مواجه بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به تحلیل سیاسی تحليلگران گفت: تحليلگران عقیده داشتند نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر مشکلات اساسی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی براندازی خواهد شد البته بر اساس مطالبات بشری و عقلانی امکاناتی که بتواند در مقابل اشغالگری صدام مقاومت کند وجود نداشت تا اینکه بخواهد خرمشهر را آزاد کند.

وی با اشاره به اعتماد امام (ره) به مردم و نصرت الهی و فرموده ایشان مبنی بر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، گفت: مقاومت ملت ایران با تمام توان و روحیه، اتحاد و انسجام یکپارچه و همه جانبه ملت زیر پرچم ولایت فقیه مهمترین عامل و پیام سوم خرداد است.

شیرزادی افزود: خرمشهر در سوم خرداد 61 با عملیات بیت المقدس که از 10 اردیبهشت تا سوم خرداد در چهار مرحله آغاز شد و با پیروزی رزمندگان اسلام خرمشهر آزاد شد.

وی گفت: نکته قابل توجه اینکه جوانان ما با دست خالی چنین کار بزرگی را انجام دادند چراکه ارتش ما ضربت دیده بود و سپاه و بسیج هم نوپا و تازه تاسیس بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: امروز نیز در جنگ نابرابری به نام جنگ اقتصادی قرار داریم و ما باید از تمام ظرفیت‌های داخلی برای پیروزی در این جنگ استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات