فرمانده سپاه شفت خبر داد

اجرای بیش از ۳۰ برنامه به مناسبت حماسه سوم خرداد در شفت

فرمانده سپاه شفت با تبریک فرا رسیدن ایام حماسه سوم خرداد گفت: بیش از ۳۰ برنامه به مناسبت حماسه سوم خرداد درشهرستان شفت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۰۸۷۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
س️رهنگ پاسدار قاسمی ، فرمانده سپاه شفت با تبریک فرا رسیدن ایام حماسه سوم خرداد اظهار کرد: قریب به ۳۰ برنامه از جمله عطرافشانی و گل‌باران قبور مطهر شهدا، نشست بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران؛ برگزاری مسابقات فرهنگی و محفل قرآنی؛ خاطره گویی و تجلیل از رزمندگان؛ یادواره شهدا و افتتاح مسکن محرومین در ایام گرامیداشت سالروز حماسه عظیم فتح خرمشهر در شهرستان شفت در سطح حوزه و پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به شعار امسال این روز حماسی با عنوان #ما_پیروزیم از روز سوم خرداد به‌عنوان روز #مقاومت #تلاش، #ایثار و #ازخودگذشتگی رزمندگان با تکیه‌بر #قدرت الهی یاد کرد و گفت: همه باید به‌پاس رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های ایثارگران و رزمندگان، آئین فتح خرمشهر را باشکوه برگزار کنیم چراکه ما معتقد هستیم این حماسه نقطه عطفی در کارنامه نظام بود.

فرمانده سپاه ناحیه شفت گفت: یکی از مسئولیت‌ها و رسالت‌های ما این است که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به‌ویژه بین نسل جوان گام‌های مؤثری برداریم و آنان را با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

قاسمی بابیان اینکه دفاع مقدس درس‌های زیادی به ما داد، بیان کرد: فتح خرمشهر یکی از درس‌هایی بود که در دوران دفاع مقدس آموختیم که با ایثار و ازخودگذشتگی توانستیم در مقابل دشمنان ایستادگی و به پیروزی بزرگی دست پیدا کنیم.

وی افزود: شهرستان شفت در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) بیش از ۲۵۰ شهید گرانقدر تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات