خبرهای داغ:
یکی از کارشناسان مذهبی:

امام حسن(ع) با اخلاق کریمانه در دل مخالفان خود نیز نفوذ می‌کرد

یکی از کارشناسان مذهبی گفت: اخلاق کریمانه امام حسن(ع) در مواجهه با مخالفینشان و افرادی که به ایشان هتاکی می‌کردند موجب شد که ایشان حتی در دل مخالفان خود نیز نفوذ کنند.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۸۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

امام حسن(ع) با اخلاق کریمانه در دل مخالفان خود نیز نفوذ می‌کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)  با حضور کارکنان و سربازان سپاه ناحیه همدان در محل  نماز خانه ناحیه برگزار شد.

یکی از کارشناسان مذهبی در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ولادت امام حسن(ع)، به بیان زندگی نامه و سجایای اخلاقی امام حسن(ع) پرداخت و گفت: حضرت امام حسن(ع) را از آن جهت کریم اهل بیت نامیدند که ایشان در طول زندگی خود چندین بار تمام دارای و یا نیمی از اموال خود را در راه خدا به مستمندان و فقرا بخشیدند.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: همچنین اخلاق کریمانه ایشان در مواجهه با مخالفینشان و افرادی که به ایشان هتاکی می‌کردند موجب شد که ایشان حتی در دل مخالفان خود نیز نفوذ کنند.

وی افزود: امام حسن (ع) که در دوران حکومت امام علی(ع) در جنگ‌ها و حوادث روزگار در رکاب پدر بزرگوارشان حضور داشتند و رشادت‌های فراوانی در جنگ‌ها از خود نشان دادند در دوران بعد از شهادت امام علی (ع) نیز راه ایشان را ادامه دادند و با بیعتی مشروط و هدفمند با معاویه چهره منافقانه معاویه را برای مسلمانان رسوا کردند.

در ادامه برنامه صادق نظری مداح اهل بیت عصمت و طهارت به مدیحه سرایی و بیان اشعاری در مدح امام حسن(ع) پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات