خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شب‌های قدر فرصت طلایی و استثنائی برای خدایی شدن است، که اگر آن را درک کنیم خداوند نیز به ما لطف و رحم می‌کند.
کد خبر: ۹۱۳۹۶۱۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

شب‌های قدر فرصت طلایی و استثنائی برای خدایی شدن استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام حسین علیی در کلاس اخلاق در جمع پرسنل سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: ماه رمضان ماه رحمت الهی است.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماهی است که در آن قرآن نازل شده است و ماهی است که خداوند بندگانش را به مهمانی دعوت کرده است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: قرآن کریم چراغ هدایت برای متقین است و هم راه است و هم ما را به هدف عالی می‌رساند.

وی با بیان اینکه شب‌های قدر بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: اگر انسان اهمیت شب‌های قدر را بداند و درک کند دیگر دنبال گناه نمی‌رود و پله‌های ترقی را طی می‌کند.

علیی افزود: شب‌های قدر فرصت طلایی و استثنائی برای خدایی شدن است، که اگر آن را درک کنیم خداوند نیز به ما لطف و رحم می‌کند.

وی در ادامه به  حواس پنجگانه اشاره کرد و گفت: ما انسان‌ها با این حواس پنجگانه زندگی می‌کنیم، اگر مراقب حواس پنجگانه باشیم دیگر گناه رخ نمی ‌دهد و انسان‌ها دنبال مسیر الهی می‌روند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: حواس پنجگانه روزی علیه ما شهادت خواهند داد اما باید مواظب و مراقب این حواس پنجگانه باشید چراکه حدود الهی دارند.

وی یادآور شد: خداوند چشم را به عنوان یک نعمت به ما داده تا گناه نکنیم و به نامحرم نگاه بد نکنیم، گوش را داده تا حرف‌های خود را بشنویم لذا انسان باید مراقبت کند.

علیی با بیان اینکه چرا بعضی از انسان‌ها دچار قساوت قلب می‌شوند، افزود: کثرت گناه موجب قساوت قلب شده و موجب می‌شود که اعمال ما قبول نشود؛ گناه اثر وضعی دارد لقمه حرام و شبهه‌ناک زندگی انسان را نابود می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات