کارشناس مسائل سیاسی:

مشارکت مردمی از اصول انقلاب اسلامی است

کارشناس مسایل سیاسی در نشست بصیرتی کارکنان ناحیه مقاومت فارسان گفت: اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است یک اقتصاد مردم محور با تکیه بر توان تولید داخل است.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۶۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

به گزارش  خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آقای احمدی تحلیل گر مسائل سیاسی در نشست بصیرتی سرگروه های صالحین و کارکنان ناحیه مقاومت شهرستان فارسان  گفت: مشارکت مردم در همه ی عرصه ها به خصوص اقتصاد یکی از اصول انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بنابراین یکی از مسائل اقتصاد جمهوری اسلامی مردمی کردن اقتصاد است. تا کنون سیاست های ویژه ای برای این کار ابلاغ شده،  ولی نتایج و بیانات رهبری نشان می دهد که این امر محقق نشده است.

احمدی تصریح کرد: مشارکت مردم درنظام جمهوری اسلامی از جمله اصول مورد تاکید از همان ابتدای انقلاب بوده است. یکی از بنیان های اقتصاد مقاومتی نیز مردم محور بودن آن است, اما تا به حال به آن عمل نشده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمن در عرصه ی جنگ تمام عیار اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران، فشار بر مردم ایران و جدا کردن مردم ونظام است و بارها ترامپ و سایر مشاوران و وزرایش گفته اند که می خواهند آنقدر به مردم ایران فشار بیاورند تا انقلاب ایران از داخل و توسط خود مردم فرو بریزد؛ اما به قول مقام معظم رهبری این ها مشتی احمق هستند که شناختشان از انقلاب اسلامی و ایران کنونی بسیار کم است.

احمدی به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ناامیدی را بزرگ ترین خطر تهدید کننده انقلاب دانست و افزود: یکی ازاثر گذارترین عوامل ایجاد نا امیدی از آینده در مردم، مباحث اقتصادی است. در واقع چون دشمن از تهاجم نظامی مایوس است، اقتصاد و فرهنگ را جهت نفوذ در ایران انتخاب کرده است. بنابراین نقش و وظایف مردم در جامعه ، در این شرایط اهمیت خاصی پیدا می کند.

وی گفت: اقتصادی  که به عنوان اقتصاد مقاومتی مطرح می شود، مردم بنیاد است یعنی بر محور دولت نیست ، بنابراین تا مردم وارد اقتصاد نشوند، مشکلات ما حل نخواهد شد.

ارسال نظرات