مدیریت شعب خراسان رضوی در منطقه سبز قرار گرفت

مدیریت شعب خراسان رضوی در ارزیابی عملکرد شش ماهه دوم سال۹۷ در چهار دوره متوالی در منطقه سبز قرار گرفته و در این دوره ۵۶ درصد شعب این استان در منطقه سبز قرار دارند .
کد خبر: ۹۱۳۹۰۳۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حسن خطیب زاده مدیر شعب استان با بیان این مطلب افزود: با تلاش گروهی کارکنان در سال های اخیر این مدیریت برای هشت دوره در منطقه سبز قرار گرفته است.

وی ادامه داد : تلاش خواهیم کرد با توجه به ابلاغ اهداف سال 98 تمام تلاش خود را جهت تحقق اهداف این دوره به کار گیریم.

خطیب زاده در خصوص اقدامات و توفیقات کسب شده تا پایان سال 97 اظهار داشت: در سال گذشته با جذب 3،000 میلیارد ریال، منابع استان به مرز 37،000 میلیارد ریال رسیده است. همچنین با رسیدن تعداد شعب 1،000 میلیاردی استان به 10شعبه، هدف سال 98 در پایان سال گذشته محقق شد.

مدیر شعب استان افزود : از دیگر توفیقات این مدیریت تحقق 110درصدی هدف منابع جاری و 90درصدی هدف کاهش بهای تمام شده منابع و همچنین 117درصدی هدف شاخص وصول نقدی به مبلغ 12،008 میلیارد ریال و روند کاهشی مطالبات عقود مبادله ای می باشد.

وی ادامه داد: فروش 750میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده عام و کسب رتبه چهارم در بین مدیریت های کل کشور در این بخش یکی دیگر از موفقیت های این مدیریت در سال 97 بوده است.

مدیر شعب استان افزود: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده در خصوص درجه بندی شعب، 7شعبه مرکزی مشهد، مرکزی قوچان، بلوار دانشجوی مشهد، بلوار شریعتی مشهد، جلال آل احمد مشهد، پانزده خرداد نیشابور و تایباد ارتقاء درجه داشته اند و امیدواریم با تلاش جمعی کارکنان صف و ستاد شاهد ارتقاء درجه شعب بیشتری در سال 98 باشیم. همچنین حوزه جنوب استان نیز در ارزیابی عملکرد حوزه های کل کشور رتبه ششم را کسب نموده است.

خطیب زاده با اشاره به حساب صندوق پس انداز مسکن یکم گفت: مدیریت خراسان رضوی بعد از مدیریت های شعب تهران، همچون سال های گذشته رتبه اول را در بین سایر مدیریت های کشور کسب نموده است.

مدیر شعب استان تمرکز بیشتر در حوزه وصول مطالبات و کاهش پرونده های مطالباتی، توسعه خدمات بانکداری مجازی، مدیریت و تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر ، جذب منابع ارزان قیمت به ویژه حساب جاری و تحقق اهداف مربوط به وصول نقدی را از مهمترین برنامه های مدیریت در سال 98 دانست.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار