نماینده ی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:

عدم پاسخگویی فضای مجازی به خدمات و نیازهای مردم /خدمات پیام رسان های خارجی در چارچوب قوانین کشور نیست

حجت الاسلام پژمان فر گفت: امروز فضای کشور در فضای مجازی برای مردم قبول نیست. اگر وزارت ارتباطات به وظایف خود عمل می کرد، در فضای مجازی شرایط بهرنج این چنینی نداشتیم.
کد خبر: ۹۱۳۹۰۳۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

حجت‌الاسلام نصراله پژمان فر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به عملکرد وزیر ارتباطات بابت عدم ایجاد بستر امن و لازم برای فضای مجازی در کشور و عدم اجرای قوانین و مقررات و عدم اجرای دستورات قضائی و بسترسازی برای جاسوسی رایانه‌ای دشمنان از اطلاعات کلان مردم در قالب پیام رسان های خارجی گفت:اگر وزارت ارتباطات به وظایف خود عمل می کرد ما اکنون در فضای مجازی شرایط بهرنج این چنینی نداشتیم که در وضعیتی قرار بگیریم و مردم ما نتوانند خدمات و نیازهای خودشان را از فضای مجازی پاسخگو باشند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نارضایتی مردم از فضای مجازی و اعتماد به طرف های بیگانه برای دریافت خدماتی خارج از چارچوب و مقررات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز واقعا فضای کشور در فضای مجازی برای مردم قبول نیست و دلیل این موضوع آن است که به صورت واضح و مشخص قابل پیش بینی بود که طرف‌های مقابل ما اگر خدماتی به ما ارائه می‌دهند باید این خدمات در چارچوب قوانین و مقررات کشور و جمهوری اسلامی ایران باشد.

ارسال نظرات