پخش فیلم غیر اخلاقی در یکی از دانشگاه های دشتستان با حضور رئیس دانشگاه

با توجه به اینکه فیلم دارای صحنه های غیر اخلاقی و در برخی موارد بازیگران خارجی بدون پوشش بوده است اما رئیس دانشگاه بدون هیچ واکنشی نسبت به برگزار کننده گان تا پایان فیلم در سالن حضور و بعداز آن به همراه دانشجویان سالن را ترک می کند.
کد خبر: ۹۱۳۸۲۱۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

پخش فیلم غیر اخلاقی در یکی از دانشگاه های دشتستان با حضور رئیس دانشگاهبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مدتی است برخی از دانشگاه های مستقر در استان بوشهر به فعالیت هایی مانند پخش فیلم، اردوهای دانشجویی در قالب های مختلف، اجرای برنامه های مختلط دانشجویی می پردازند که برخی از آنها خالی از حاشیه نیست و سکوت مسئولین دانشجویی در پی دارد.

یکی از انجمن های علمی دانشگاه های مستقر در شهرستان دشتستان برنامه ای ثابت برای اجرای فیلم های مختلف دارد که روزهای دوشنبه برگزار می شود و حضور برای همه دانشجویان بلامانع است که در برخی موارد مسئولین دانشگاه نیز در سالن پخش فیلم حضور دارند.

روز گذشته در حالی که براساس برنامه از قبل تعیین شده بسیاری از دانشجویان دختر و پسر در سالن پخش فیلم دانشگاه به همراه رئیس دانشگاه جهت دیدن فیلم حضور داشتند که بجای فیلم ایرانی، فیلم خارجی با دوبله فارسی پخش می شود.

با توجه به اینکه فیلم دارای صحنه های غیر اخلاقی بوده است اما رئیس دانشگاه بدون هیچ واکنشی نسبت به برگزار کننده گان تا پایان فیلم در سالن حضور و بعداز آن به همراه دانشجویان سالن را ترک می کند.

پخش فیلم غیر اخلاقی در یکی از دانشگاه های دشتستان با حضور رئیس دانشگاه

حال باید منتظر ماند و دید آیا دستگاه های نظارتی چه واکنشی نسبت به برگزار کننده گان چنین برنامه ای در دانشگاه ها به صورت مختلط انجام خواهند داد.

انتهای پیام//

منبع: پایگاه خبری، اجتماعی و تحلیلی سپاس

ارسال نظرات