کارشناس مسائل دینی ومذهبی ؛

راه زندگی ودوری از ظلمات در قرآن بیان شده است

حجت الاسلام محمد زاهدی مقدم در محفل انس با قرآن کارکنان سپاه ناحیه لردگان گفت: راه زندگی درست و دوری از ظلمات و تباهی در قرآن کریم بیان شده است.
کد خبر: ۹۱۳۷۹۲۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  استان چهارمحال وبختیاری ؛فرهنگیار سپاه ناحیه لردگان در جمع کارکنان رسمی و   وطیفه این ناحیه با اشاره به عوامل شکست انسان از دیدگاه قرآن گفت: قرآن کریم از مهمترین عوامل انحطاط و نابودی انسان را نفس اماره ، شیطان وحب دنیا بیان کرد.

حجت الاسلام محمد زاهدی مقدم افزود: اگر نفس اماره توسط انسان کنترل نشود می تواند باعث بدبختی های اوگردد و انسان می تواند با یاد و ذکر خدا نفس اماره را کنترل نماید.

وی ثروت اندوزی و همنشینی با ثروتمندان را از عوامل حب دنیایی خواند که باعث می شودانسان خاکی از یاد خدا خارج شود و زندگی او دچار مشکل ودر نتیجه به انحطاط و بی راهه کشیده شود.

حجت الاسلام زاهدی مقدم تمسک به قرآن وهدایت گیری از این کلام الهی را زمینه پیروزی انسان بر نفس اماره و شیاطین درونی خواند و افزود: راه زندگی درست ودوری از ظلمات و تباهی در قرآن کریم بیان شد واگر انسان از آن بهره بگیرد والگوی زندگی خود قرار دهد دچار نامیدی و تباهی و خسران نمی گردد.

ارسال نظرات