خبرهای داغ:
آیت‌الله حسینی بوشهری:

وزیر آموزش‌وپرورش اجازه ندهد فضای مدارس درگیر مسائل حاشیه‌ای شود

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان این که وزیر آموزش‌وپرورش نباید اجازه دهد فضای مدارس درگیر مسائل حاشیه‌ای شود گفت: توصیه ما به وزیر آموزش‌وپرورش این است که به این‌گونه مسائل با دقت بیشتری رسیدگی کند.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۴۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، بابیان این‌که محیط مدارس باید محیطی تربیتی و آموزشی باشد، اظهار داشت: طبیعتاً نونهالان و عزیزان ما که در مدارس به درس و برنامه‌ آموزشی مشغول هستند باید در یک فضای پاک مشغول به تحصیل باشند.

وی ادامه داد: معلمان و مدیران اولیا باید مراقبت کنند تا سلامت نسل آینده این کشور از هر جهت محفوظ بماند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری افزود: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد رفتارهای هنجار شکنانه ای در برخی از مدارس بودیم که به‌دور از شأن و جایگاه آموزشی و تربیتی مدارس است.

وی بیان داشت: دانش آموزان باید در یک مسیری آموزش و تربیت ببینند که در آینده‌ کشور در زمینه‌های مختلف علمی و تربیتی نقش‌آفرین باشند.

آیت‌الله حسینی بوشهری ابراز داشت: امروز در دنیا کشوری پیشرفته محسوب می‌شود که دانش آموزان و دانشجویان آن کشور ازنظر علمی دارای رتبه‌های عالی باشند، اما اگر دانش آموزان به یک سلسله مسائل فرعی مشغول باشند که با شأن و جایگاه مسائل علمی سازگاری نداشته باشد، جامعه از کاروان رشد علمی و ترقی لازم بازخواهد ماند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان این که وزیر آموزش‌وپرورش نباید اجازه دهد فضای مدارس درگیر مسائل حاشیه‌ای شود  گفت: توصیه ما به وزیر آموزش‌وپرورش این است که به این‌گونه مسائل با دقت بیشتری رسیدگی کند و اجازه ندهند فضای مدرسه با این‌گونه مسائل درگیر بشود و برای خانواده‌ها که فرزندان خودشان را به‌عنوان امانت در اختیار مدیران و معلمان قرار می‌دهند نگرانی به وجود بیاید.

ارسال نظرات