درجمع کارکنان ناحیه بن بیان شد؛

ماه رمضان فرصت طلايي مبارزه با شيطان و هواي نفس

کارشناس مسایل مذهبی در جمع کارکنان سپاه ناحیه بن،گفت:ماه رمضان فرصت طلايي مبارزه با شيطان و هواي نفس است.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۶۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام  اسماعيل زمانپور در جمع كاركنان ناحيه مقاومت بسيج بن ، درمراسم افتتاحيه دوره هاي تربيت و تعالي، ماه رمضان را فرصت طلايي مبارزه با شيطان و هواي نفس دانست و اظهار داشت: همه بايد قدر اين فرصت ها و لحظات به دست آمده در اين ماه مبارك را بدانيم و معنويات را در خودمان نهادينه كنيم .

وی ادامه داد: سپاه و بسیج مجموعه اي است كه بر اساس معنويت و تقوا شكل گرفته است و ما موظيفم در مسير صراط مستقيم و بندگي خدا حركت كنيم.

 کارشناس مسایل مذهبی خطاب به پاسداران گفت: شما پاسداران پا جا پاي شهدايي گذاشته ايد كه بهترين سرمايه خودشان كه جان بود در راه خدا تقديم كردند و اسلام را به اين واسطه ياري کردند فلذا بايد در تمام مراحل زندگي و كاري توجهمان به خدا باشد و كارها را براي رضاي خدا انجام دهيم.

وي اظهار داشت: ما وظيفه داريم براي مبارزه با صفات رذيله و خصلت هاي ناپسند و منيت ها و خود برتر بيني ها ،كارهاي حسنه انجام دهيم و در معنويات هميشه به بالاتر از خود نگاه كنيم و به خاطر اينكه در راه مستقيم بمانيم لازم است  پاي موعظه و نصيحت بزرگان دين نشسته و از محضر آنان كسب فيض نماييم.

حجت الاسلام زمانپور تاكيد كرد: ما بايد مدام به يكديگر درباره تقوا و مسائل معنوي تذكر دهيم تا از مسير حق منحرف نشويم زيرا انسان هميشه به نصيحت و موعظه شنيدن نيازمند بوده و در عرصه هاي خطر نيازمندتر است.

 

ارسال نظرات