به مناسبت روز معلم؛

تجلیل از مقام معلمان عشایری استان

به مناسبت هفته معلم، جمعی از مسئولان ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری با حضور در اداره آموزش و پرورش عشایری استان از مقام معلم تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۱۳۵۱۱۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی، در دیدار با رئیس آموزش و پرورش عشایری استان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و معلمان شهید، روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را تبریک گفت.

ایزدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع فرهنگیان به نقش  و جایگاه معلمین  و اهمیت این قشر تاثیر گذار جامعه اشاره نمود و گفت: تهدیدات نرم دشمن بر جامعه خصوصا جوانان  و نوجوانان  صف آرایی نموده  و ما آرایش نظامی دشمن را می بینیم و این معلمان عزیز هستند که جوانان و نوجوانان را در برابر دشمنان حفظ می نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان افزود: نقش آموزش و پرورش در تربیت فرزندان جامعه بسیار حساس و خطیر است و اگر آموزه های دینی و مبانی اسلامی در جامعه و مراکز آموزشی مورد غفلت قرار گیرد و نسخه ای که نظام استکبار به عنوان سند 20:30 برای کشور ها در نظر گرفته است اجرا شود، ضمن فروپاشی نظام خانواده و نظام آموزشی، زمینه بازگشت استعمار به منطقه فراهم خواهدشد.

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یکی از وظایف اصلی مدیران و مربیان  و معلمین، حفظ سرمایه عظیم نیروی انسانی در حوزه های مختلف سبک زندگی  می باشد.

ایزدی گفت: همه ما و حتی شهدای گرانقدر؛ خود را مدیون زحمات و فداکاری های معلمان عزیز می دانیم و اگر شهدا به درجات بالای معنوی رسیدند به خاطر درس هایی است که در محضر معلمان عزیز کسب کرده و معلمان  عزیز باعث رشد و ترقی  در جامعه می باشند.

در پایان این دیدار به منظور تبرک جستن از انفاس قدسیه ی شهدای عزیز، بخشی از وصیت نامه شهید معلم عشایر از ایل بختیاری شهید فتاح مومنی در خصوص توجه به اقشار محروم جامعه و توجه مسئولین به مناطق محروم قرائت گردید.

در بخشی از وصیت نامه شهید فتاح مومنی آمده است: اگر من سعادت نصیبم شد و توفیق شهادت در راه خدا پیدا کردم، جسد مرا د زادگاهم روستای لندی  تشیع نمائید؛ زیرا من برای روستایم مثمر ثمر نبودم، ولی شاید به برکت خون من و دیگر شهدا اولاً در خود روستا تحرک ایجاد شود و به انقلاب وفادارتر و ادامه دهنده راه شهدا باشند، ثانیاً موجب شود مسئولین محترم جمهوری اسلامی توجه و عنایت بیشتری نسبت به این روستای محرومِ تاریخِ گذشته، داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار