ارسال سومین مرحله کمک های مردم فارسان به مناطق سیل زده

سومین مرحله کمک های مردمی شهرستان فارسان بالغ بر 300 میلیون توامن به منطقه سیل زده چگینی استان لرستان ارسال شد .
کد خبر: ۹۱۳۴۹۱۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ در سومین مرحله ارسال کمک های مردمی شهرستان فارسان به مناطق سیل زده، کمک های مردمی بالغ بر 300 ملیون تومان به منطقه سیل زده چگینی استان لرستان ارسال شد.

آقای فروغی، مسئول موکب قمر بنی هاشم(ع) در این خصوص گفت: تا کنون کمک های مردم سخاوتمند شهرستان فارسان طی 3 مرحله به مناطق سیل زده ارسال گردیده است، که 2 مرتبه به مناطق سیل زده در لرستان و یک مرتبه به منطقه سیل زده خوزستان ارسال شده است.

وی افزود: موکب قمر بنی هاشم (ع) با کمک نهاد های مختلف تاکنون توانسته است در مجموع کمک های مردمی بالغ بر یک میلیارد و پانصد ملیون تومان را به مناطق سیل زده ارسال نماید.

آقای فروغی در ادامه عنوان کرد: میزان خسارات وارده به مناطق سیل زده بسیار سنگین است و راه بسیار درازی برای باز سازی این مناطق در پیش داریم؛ اما باید توجه داشته باشیم که این سیل یک همدلی را در سراسر کشور ایجاد نموده است و هرکس هرچه در توان دارد را برای بازسازی مناطق آسیب دیده انجام می دهد.

وی به خبرنگار بسیج گفت: در این رسانه از مردم سخاوتمند شهرستان فارسان تشکر می کنم و اعلام می کنم که موکب قمر بنی هاشم علیه السلام همچنان آمادگی لازم برای جمع آوری کمک های مردمی شهرستان را دارد و این نیاز در مناطق سیل زده همچنان احساس می شود.

ارسال نظرات