خبرهای داغ:
توسط پاسداران انجام شد:

قدردانی سبزپوشان پاسدار از معلمان در گرگان

پاسداران سپاه شهرستان گرگان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و معلم در مدارس شهرستان گرگان حضور پیدا کردند و از معمان تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۱۳۴۶۷۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ جناب سرهنگ فخرالدین فرمانده سپاه گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: سپاه و بسیج توجه ویژه ای به معلمان و بحث آموزش و پرورش دارد و درهمین راستا امثال و برای اولین بار در طرحی نو و با توجه به تلاقی هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج ،پاسداران  شهرستان گرگان را در گروه های مختلف سازماندهی کرد تا از زحمات این قشر فرهیخته جامعه قدردانی بعمل آورند.

وی درادامه افزود :پیشرفت و تعالی در جامعه بر اساس آموزش ، و پرورش انسان های روشنفکر است زیر آینده جامعه به دست این افراد رقم خواهد خورد و اگر جامعه ای در مسیر رشد و تعالی نیروهای خود بتواند گام های موثر آموزشی را بردارد قطعا موفق خواهد بود.

فرمانده سپاه گرگان در پایان  خاطر نشان کرد:علت اصلی موفقیت سپاه وبسیج به دلیل بنیه معنوی و اعتقادی این نهاد مقدس است که در این زمینه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه وظیفه تربیت و آموزش اعتقادی و معنوی کارکنان را برعهده دارد.

گفتنی است سپاه گرگان در طول هفته عقیدتی  و معلم از 40 مدرسه این شهرستان بازدید و از معلمان آن تقدیر و تشکر بعمل آورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار