مصطفی برزگر
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:
امام جمعه ایلام در دیدار با کارکنان سپاه بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم ، ضمن تجلیل از اقدامات سپاه در سیل اخیر گفت: الگوی همه ی ما شهید مطهری است و مجاهدت ما این است که در عمل بتوانیم دیگران را هدایت و پیشگام در امر به معروف و نهی از منکر باشیم.
کد خبر: ۹۱۳۴۶۳۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الا سلام کریمی تبار ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ، در جمع کارکنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: خداوند در قرآن کریم ، بهترین و استوارترین راه ها را برای هدایت بشر ذکر کرده است و برای رسیدن به موفقیت در زندگی باید قرآن را سرلوحه ی خود قرار دهیم.

وی بیان کرد: مشکل اساسی که در جوامع مختلف اسلامی وجود دارد ، این است که نقش قرآن در زندگی بسیار کم رنگ شده است و کشوری چون عربستان ، بجای تمسک به قرآن به شیطان رو کرده است و بجای کمک کردن ، دنبال نابودی و سرنگونی دیگر کشورهای مسلمان است.

حجت الاسلام کریمی تبار عنوان کرد: حفظ شأن و حرمت ماه مبارک رمضان بسیار لازم است و متولیان امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ، باید در حفظ شأن این ماه تلاش جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: در سیل اخیر که خسارات زیادی به مردم وارد شد، سپاه به بهترین شکل ممکن خدمت رسانی را انجام داد و نقش خود را به درستی ایفا کرد و ازمتولیان اصلی برای حمایت از مردم سیل زده و خدمت رسانی به آنان پیشتازی کرد و این مجاهدت برای همگان روشن است .

امام جمعه ایلام ، اظهار کرد: الگوی همه ی ما شهید مطهری است و مجاهدت ما این است که در عمل بتوانیم دیگران را هدایت و پیشگام در امر به معروف و نهی از منکر باشیم.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات