گردهمایی سیاسی ویژه کارکنان ناحیه زابل برگزار شد

به مناسبت هقته عقیدتی در سپاه گردهمایی سیاسی ویژه کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سچاه زابل برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۳۴۳۸۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، گردهمایی سیاسی ویژه کارکنان ناحیه مقاومت بسبج با موضوع سپاه پاسداران و گام دوم انقلاب در محل فاطمیه ناحیه برگزار شد.

دکتر امید علی اسدی استاد دانشگاه و هادی سیاسی ناحیه بسیج سپاه زابل در این جلسه با تبریک هفته عقیدتی سیاسی از شهید مطهری به عنوان اسطوره و مغز متفکر انقلاب نام برد و گفت: اساتید و معلمان جامعه امروزی باید جهت رشد و پیشرفت آثار این شهید را مطالعه کنند.
 
وی با اشاره به این مطلب که معلیمی شغل انبیا و اولیای الهی است افزود: رسالت معلمی رسالتی بس خطیر است که در آگاه کردن افراد جامعه و رهایی از جهل و نادانی تلاش می کنند باید قدر زحمات این قشر از جامعه را بدانیم و به آنها ارج نهیم.
 
اسدی بیان کرد: 40 سال از عمر انقلاب اسلامی را علی رغم تهدیدات دشمنان با موفقیت پشت سر گذاشته ایم  و امروز باید با ورود در دهه پنجم انقلاب بیش از هر زمان دیگری بیانیه گام دوم انقلاب را طبق فرامین مقام معظم رهبری اجرایی تا در این دهه موفقیت های بسیاری را به ارمغان بیاوریم.
 
این استاد دانشگاه  و هادی سیاسی تصریح کرد: سپاه باید در اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب الگو باشد و آن را در بین جوانان و نوجانان و آحاد افراد جامعه ترویج دهد.
 
دکتر اسدی در پایان خاطر نشان کرد:  سپاه باید در همه‌ی امور انقلاب، چه در ولایت مداری، در انقلابی گری،  پیشقدم بودن در تمام عرصه‌های انقلاب سر و بالاتر از همه باشد و حریم سپاه باید حفظ شود.
ارسال نظرات