مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن:

مسئولان با روحیه جهادی می توانند فرصت ایجاد کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن گفت: مسئولان و مدیران دولتی با روحیه جهادی و خدمتگذاری می توانند فرصت ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۱۳۴۳۰۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵

مسئولان با روحیه جهادی می توانند فرصت ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ، حجت الاسلام حسینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه فومن در بین صلاتین نماز جمعه به ایراد سخنرانی پرداخت.


وی ضمن گرامی داشتن مقام ‌معلم و کارگر و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت : سال سومی هست که حضرت آقا راجب به سند ۲۰۳۰ امر می کنند ولی هنوز عده ای غرب گرا بدنبال اجرای آن هستند.


وی مهمترین موضوع تمدنی ما را تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود :حوزه های علیمه ، معلمین و مداحان و ... همه مسئولند و باید بار این فرهنگ را بدوش بکشند.


میرشمس اکبر حسینی در ادامه مطرح کرد: وزیر راه شهرسازی اسبق در شیراز علت مشکلات را به گردن دولت پنهان می اندازند ؛ کسانی مسئول می شوند که در فتنه ۸۸ نقش داشتند بعد از دوران مسولیتش ، که همراه با اشتباه تصمیم گیری فاحش در امر مسکن مهر و غیره بود؛الان نگاه طلبکارانه دارند.


حسینی بی تفاوتی در حل مشکلات اقتصادی را ویژگی برخی از مسئولین عنوان کرد و افزود: ۲۰ فروردین سالگرد دلار ۴۲۰۰ بود ، اعلان شد ؛بالای ۱۸ میلیارد به کشور ضرر زد و که مجرمان این ضرر ملی حتی غذرخواهی هم نکردند.


وی ادامه داد: مردم انتقادشان از شیوه های مدیریتی است با اصل نظام مشکلی ندارند ؛ از ۵۸ تا حالا تحریمیم با روحیه جهادی و خدمتگذاری می توانند فرصت ایجاد کنند .


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن وظیفه یک مسئول را خدمت کردن عنوان کرد و تاکید کرد : مسئولیت قبول کردنند باید خدمت کنند ، کسانی که نسبت به عزت مردم بی اهمیتند با ذلت روبه رو می شوند.


وی بیان کرد: همه تکلیف داریم ، کسانی طلبکارانه دولت پنهان مطرح می کنند که ۳ بار استیضاح می شوند دوباره رای می آورند.


حجت الاسلام حسینی تاکید کرد : لابالی گری ، مواجه مستقیم با آیات الهی در فضای مجازی ، نهادینه کردن فضای ابتذال باید با آموزش درست و برخورد قضایی توسط پلیس توامان جواب می دهد ؛صورت پذیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات