مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر:

شهید مطهری با انحرافات مبارزه سر سختانه کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: شهید مطهری با انحرافات مبارزه سر سختانه کرد.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۷۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان رضوانشهر به ایراد سخنرانی پرداختند.


ذاکری در ابتدا ضمن گرامی داشت سالروز شهید مطهری و روز معلم و هفته عقیدتی و سیاسی بیان نمودند، ایشان عمر شریف خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف کرد و با کج رویها و انحرافات مبارزه سر سختانه کرد و در اسلام شناسی و فنون مختلفه اسلام و قران کریم کم نظیر بود.


در ادامه ذاکری اظهار داشت: استاد مطهری در باب اراده می فرماید: هیچ مکتبی در دنیا پیدا نمی شود که به این اصل اعتقاد نداشته باشد که اراده در انسان باید تقویت شود. مثلا اگر انسان می خواهد بچه را تربیت کند باید کاری بکند که اراده در وجودش تقویت شود. ایمان ضامن حکومت اراده است و ایمان همان چیزی است که قادر است جلوی انسان را از منفعت پرستی تا حدود زیادی بگیرد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر با بیان اینکه هر ساله برنامه هایی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار می شود گفت: تجلیل و تکریم از دست اندرکاران عرصه اعتقادی و اساتید ، هادیان سیاسی ، مربیان فرهنگی و پرسنل سپاه از جمله برنامه های این هفته است.


ذاکری با اشاره به دیگر برنامه های این هفته اظهار داشت: دیدار با امام جمعه محترم شهرستان رضوانشهر ، حضور پایوران و بسیجیان در نماز جمعه ، تشکیل حلقات صالحین در پایگاه های مقاومت و نشست های بصیرتی در سطح حوزه ها و پایگاه ها، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و مسابقات ورزشی از جمله برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

وی با تاکید بر مقام والای این شهید بزرگوار افزود باید از این فرصت کمال استفاده را برد و در تبیین و تشریح اهداف علامه شهید مطهری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و به فتح قله های رفیع معنویت و کمال و در نهایت ظهور ولایت عظمی کمال کوشش را انجام داد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات