نشست بصیرتی سیاسی توسط پایگاه حضرت ابوالفضل انزلی محله حوزه خواهران لنگرود برگزار شد

در روز پنجشنبه مورخ 12/02/98 و همزمان با اولین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نشست بصیرتی توسط پایگاه حضرت ابوالفضل انزلی محله حوزه ام الائمه خواهران سپاه ناحیه لنگرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۶۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان لنگرود، این برنامه از ساعت 9:30 صبح در مسجد حضرت ابوالفضل انزلی محله لنگرود با حضور اقشار خواهر بسیجی و مردمی برگزار و خواهر رمضانی،از مربیان حوزه خواهران لنگرود با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و شهید مطهری،درباره مهمترین مسائل سیاسی روز ایران و جهان با محوریت سال رونق تولید و زمینه های مهم ایجاد اشتغال در جامعه اسلامی مطالبی را برای حضار بیان کردند.

مراسم تجلیل و تقدیر از مربیان و معلمان نمونه توسط پایگاه حضرت ابوالفضل انزلی محله حوزه خواهران سپاه ناحیه لنگرود نیز برگزار گردید.

این برنامه روز پنجشنبه مورخ 12/08/97 از ساعت 10:30 صبح در مسجد ابوالفضل انزلی محله این شهرستان برگزار و در آن ضمن گرامیداشت استاد شهید مطهری و تبریک روز معلم،از تعدادی مربیان و معلمان نمونه پایگاه انزلی محله خواهران لنگرود که بیشترین همکاری را با این پایگاه در راه تعلیم و تربیت بسیجیان و آحاد مردم عهده دار بودند،با اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات