مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ایوان :
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ایوان از اجرای 20ویژه برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۷۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام"رامین ندری "؛مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ایوان ،در گفتگوبا خبرنگار ما با بیان اینکه در هفته عقیدتی سیاسی 20ویژه برنامه اجرا می شود اظهار کرد:شهید مطهری با بیان شیوای خود توانست اندیشه هایی ناب را در سطح  جامعه ترویج دهد و از ترویج افکار انحرافی در جامعه جلوگیری کند.

 وی با اشاره به همزمانی سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و هفته عقیدتی سیاسی گفت: سالروز شهادت استاد مطهری به نام هفته معلم در جامعه و تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده و فرصتی برای معرفی اندیشه‌های ناب استاد شهید مطهری است.

 حجت الاسلام ندری بیان کرد : با توجه به شروع دهه پنجم انقلاب اهمیت هفته عقیدتی سیاسی  بیشتر می شود چرا که بیانیه گام دوم انقلاب تحت عنوان خود سازی وجامعه پردازی وتمدن سازی توسط مقام معظم رهبری به عنوان برنامه ای مدون و پیشرو وظیفه مارادراستای تشریح بهتر بیانات مقام معظم رهبری در این هفته بیشتر می کند.

 وی افزود: در این هفته باید نسبت به تبیین اندیشه‌های شهید مطهری بیش از پیش تلاش کرد؛ لذا سپاه به عنوان یک مجموعه اثرگذار در کشور و منطقه ضمن اینکه وظیفه دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن را برعهده دارد، بایستی در زمینه مباحث دینی، معرفتی و اعتقادی حرف اول را بزند.

حجت الاسلام ندری  با تاکید بر اینکه برای الگوسازی و ترویج افکار اندیشه‌های شهید مطهری در جامعه و نسل نوجوان باید آثار این شهید بزرگوار را به نحو مطلوب و گسترده ای در جامعه ترویج و تبیین کرد، گفت: دشمن در عرصه تهاجم فرهنگی با تمام امکانات و ابزار به میدان آمده است، باید این تهاجم را باور کنیم و با تمام توان با حفظ وحدت و برنامه ریزی منسجم به مقابله بایستیم.

 

ارسال نظرات