فرمانده سپاه قدس گیلان اعلام کرد:

جمع‌آوری ۶.۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جهت کمک به سیل‌زدگان توسط سپاه قدس گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این مجموعه برای حمایت از سیل‌زدگان گفت: در سیل اخیر بالغ بر ۶.۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی مردم گیلان توسط پایگاه بسیج و مراکز سپاه و بسیج استان جمع آوری شده است.
کد خبر: ۹۱۳۳۳۴۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور امروز در همایش هفته کارگر و روز بسیج کارگری در سالن اجتماعات بانک صادرات رشت، اظهار داشت: شهید برونسی کارگری بود که در زمان جنگ حماسه‌های بزرگی آفرید و فرمانده لشکری شد که در برابر متجاوزان رشادت‌ها آفرید و تا امروز همه ما در سایه امنیت آن زندگی می‌کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: همه انقلابات الهی در دنیا از تاریخ پیدایش بشر همیشه همراه با یک رهبر الهی، یک مکتب الهی و یک مردم وفادار بود.

وی با بیان اینکه بعد از ارتحال پیامبر اسلام (ص) نیز مردم نتوانستند مسیر را درست تشخیص بدهند، افزود:، اما ملت ما به رهبری حضرت امام (ره) انقلاب اسلامی را برپا کرد و تمام توطئه‌هایی در زمان امام از سوی دشمنان ایجاد شد را خنثی کردند و بعد از رحلت امام (ره) هم مردم ۳۰ سال به رهبری حضرت امام خامنه‌ای این مسیر را ادامه دادند.

سردار عبدالله‌پور افزود: امام در وصیت نامه خود که به عنوان سند گذاشته است؛ فرموند: پیامبر (ص)، امام علی (ع)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) به خوبی ملت ایران نداشتند.

وی با بیان اینکه این ملت تمام بار انقلاب را به دوش کشید، گفت: امزوز هم علیرغم تمام هجمه‌های دشمنان و علیرغم تمام سوءمدیریت‌ها می‌بینید که این ملت دارد هنوز بار انقلاب را به دوش می‌کشد.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر بالغ بر ۶.۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی مردم گیلان توسط پایگاه بسیج و مراکز سپاه و بسیج استان جمع آوری شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کارگران ما حجت را بر همه تمام کرده اند و وظایف شان را درست انجام داده اند، خطاب به مسئولان، گفت: دوستانی که مسئول شده اید که به این مردم بی نظیر و تکرار نشدنی خدمت کنید بدانید که ما را فردای قیامت پا بسته و دست بسته می‌برند و اگر کسی در حق این ملت کوتاهی بکند حواسش باشد که نمی‌تواند در برود.

وی با تأکید بر اینکه همه کسانی که در حوزه کارگری مسئولیتی دارند باید بدانند که برای کدام قشر و کدام ملت کار می‌کنند، افزود: کار مملکت با دعوا و نزاع حل نمی‌شود این‌ها ابزار دشمن برای ایجاد اختلاف است و ما باید کنار هم باشیم، چون دشمن تمام آرزویش ایجاد اختلاف بین مسئولین است.

سردار عبدالله پور افزود: دشمن سال‌ها است ما را با انواع و اقسام طرح‌ها و هجمه‌ها تحریم کرده و هیچ غلطی نتوانسته بکند، اما عمده‌ی ضعف در بین خودمان است که باید برای حل مشکلات مان راهکار‌های بومی پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: همه ما مسئولان باید در حق این کارگران و این ملت عزیز اگاه باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات