همزمان با هفته عقیدتی در لردگان برگزارشد؛

دیدار باخانواده روحانی شهید عبادی در لردگان

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با خانواده روحانی شهید علی عبادی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۷۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در این مراسم که فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه لردگان حضور داشتند با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدمرتضی مطهری و هفته آموزش عقیدتی در سپاه گفت:شهدای روحانی پرچمدار انقلاب اسلامی،دوران دفاع مقدس و عرصه های مختلف در دفاع از ولایت بودند.

 وی ادامه داد: طلاب و روحانیون لباس رزم ، دوشادوش رزمندگان اسلام به تبلیغ عملی جهاد پرداختند، علم و عمل را در هم آمیختند و تا پای جان از اسلام و انقلاب  اسلامی دفاع کردند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: طلاب و روحانیون با ایثار و فداکاری، حماسه های جاوید خلق و دراین راه هزاران شهید و جانباز تقدیم  خدا کردند.

وی اظهار کرد: طلاب و روحانیون در بخش های مختلف همچون تبلیغی، رزمی، فرماندهی و پشتیبانی سالهای دفاع مقدس نقش بسیار مهمی ایفا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان نیز گفت: به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان وروحانیون شهید از خانواده  مربی شهیدعلی عبادی سرکشی شد.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور ادامه داد: شهید علی عبادی از روحانیون فعال و انقلابی بودند که برای اعتلای فرهنگ اسلامی و شیعی در سیستان و بلوچستان فعالیت های زیادی انجام داد و توانست با معرفی فرهنگ شیعی تعداد زیادی راتحت تاثیر و شناخت تشیع قرار دهد.

وی افزود: علی عبادی در سن  36 سالگی در شهرزاهدان  توسط گروهای تروریستی  وابسطه به وهابیت در سال 88  به فیض  شهادت نایل  و پیکر مطهر ایشان در زادگاهش روستای گنج به خاکسپرده شد.

خاطره گویی خانواده معظم شهید از دیگر برنامه های این دیدار بود.

ارسال نظرات