با همت تیپ حضرت علی اکبر:

500 سبد کالا بین سیل زدگان منطقه سیستان توزیع شد

فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(ع) سیستان گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم سیل زده 9 روستای شهرستان هیرمند تعداد 500 سبد کالا توزیع شده است.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۳۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸

سرهنگ پاسدار پرویز آبسالان، فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(ع) منطقه سیستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زابل گفت: سپاه و بسیج ارگانی مردمی است که برخواسته از بطن مردم است و رسالت دارد در هر زمان و شرایطی که برای مردم مشکل و گرفتاری پیش آمد به آنها امدادرسانی و ارائه خدمت کند.

وی با تاکید بر این مطلب که سپاه و بسیج خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار داده اند و در هر ساعت از شبانه روز با روحیه انقلابیگری و جهادی در راستای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی ایستاده اند و به رسالت و ماموریت ذاتی خود عمل می کنند افزود: تیپ مردم پایه حضرت علی اکبر(ع) در اولین ساعات ورود سیلاب به منطقه سیستان چون دیگر ارگانها و ادارات با آمادگی کامل و خلوص نیت به منظور امدادرسانی به روستاهای درگیر پای کار آمد.

سرهنگ آبسالان بیان کرد: استحکام سازی خاکریزهای اطراف رودخانه های شهرستان هیرمند، مهار سیل، ایجاد سیل بند، خدمت رسانی به مردم روستاهای درگیر سیل، جابجایی وسایل سیل زدگان به جاهای امن، طبخ و توزیع غذای گرم بین سیل زدگان، توزیع 500 سبد کالا، و ... از مهمترین اقدامات تیپ حضرت علی اکبر در کمک رسانی به مناطق سیل زده در 9 روستای شهرستان هیرمند بوده است.

ارسال نظرات