خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

باید مانند شهید مطهری آگاه به زمان و مجاهد باشیم

همایش حکمت مطهر در سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۳۲۸۴۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با هفته عقدتی سیاسی در سپاه و بسیج و روز معلم، نشست حکمت مطهر با نگاهی به گام دوم انقلاب اسلامی به همت سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان در حسینه آیت الله شالی تاکستان برگزار شد.


حجت الاسلام معبودی، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این همایش ضمن اشاره به محور های فکری شهید مطهری و اهمیت آنها در تبیین گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد: با توجه به آثار شهید مطهری برای سه محور ( اراده، همت و تلاش) که در اثار و روحیه شهید مطهری بیش از همه نمایان است باید مورد توجه ما نیز قرار بگیرد، چرا که برای هر حرکتی پایه های تفکری و اندیشه باید محکم شده باشد.


وی اذعان کرد: برای اینکه در گام دوم انقلاب موفق باشیم باید همانند شهید مطهری مجاهد و وقت شناس نسبت به عصر و زمانه خود باشیم و به موقع عمل کنیم تا نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب اعدای دین کرده باشیم


حجت الاسلام معبودی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص آینده انقلاب اسلامی ابراز کرد: در سخنان و نظرات رهبر انقلاب بارها دیده ایم و در این بیانیه گام دوم به عنوان طرح راهبردی آینده انقلاب اسلامی هم شاهد بودیم که ایشان به جوانان به عنوان پایه های اصلی پیش برنده اهداف انقلاب اشاره کرده اند.


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطر نشان کرد: زمانی می توانیم انقلابی عمل کنیم که با اندیشه انقلاب اسلامی و ایدئولوژی آن به خوبی آشنایی داشته باشیم و در بیانات رهبر معظم انقلاب و امام راحل بارها دیده ایم که پایه های تفکری این انقلاب و نظام با توجه به عقاید و اندیشه های حکومت اسلامی شهید مطهری بنا نهاده شده است لذا آشنایی با این اندیشه و فهم آن برای همگان ارزشمند خواهد بود.

باید مانند شهید مطهری آگاه به زمان و مجاهد باشیم

حجت الاسلام صادقی مسئول نمایندگی سپاه امام علی(ع) تاکستان نیز در این همایش ضمن گرامی داشت این ایام گفت: سپاه پاسدار انقلاب اسلامی مولود انقلاب است و اهتمام و توجه معنوی زیر بنای اصیل ایمانی و دینی سپاه می باشد.

وی افزود: مرحله اول وظیفه ما مبارزه با استکبار و جبهه باطل خواهد بود و برای رسیدن به این اهداف باید معنویت و بصیرت دینی و روحیه جهادی و ولایت مداری پاسداران تقویت شود درصدر برنامه های اجرایی قرار بگیرد.

گفتنی است در خاتمه این برنامه از نفرات برتر بسیجی و پاسدار قردانی و تجلیل شد.

باید مانند شهید مطهری آگاه به زمان و مجاهد باشیم
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار