نشست بررسی نقش رسانه‌ها در رونق تولید به میزبانی خبرگزاری فارس گیلان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به نقش رسانه‌ها در تحقق شعار سال گفت: سلسله میزگردهای نقش رسانه‌ها در رونق تولید را در نخستین نشست به میزبانی خبرگزاری فارس گیلان برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۹۱۳۲۰۵۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی پارسا ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس گیلان با مدیر و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

لزوم ورود رسانه‌ها برای تحقق شعار سال

رئیس بسیج رسانه استان گیلان در این دیدار با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در رساندن پیام مردم به مسؤولان اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در پویایی جامعه داشته و می‌توانند صدای مردم به مسؤولان باشند.

وی با تأکید بر ورود رسانه‌ها برای تحقق شعار سال افزود: رسانه‌ها باید با برگزاری نشست‌های تخصصی و ورود به مبحث رونق تولید به تحقق شعار سال از سوی بهبود ببخشند ازاین‌رو می‌خواهیم سلسله میزگردهای نقش رسانه‌ها در رونق تولید را در نخستین نشست به میزبانی خبرگزاری فارس گیلان برگزار کنیم.

پارسا با اذعان به اینکه رسانه‌ها میدان‌دار پرداختن به بحث تولید و حمایت از کالای ایرانی هستند، بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند برای پرداختن به شعار سال و تولید داخل میدان‌دار باشند تا بتوان با پرداختن به مسئله خرید داخلی و تولیدات ایرانی به تولید رونق ببخشید.

 

خبرگزاری فارس متعهد به پیگیری مطالبات ثبت‌شده در سامانه «فارس من» است

مدیر خبرگزاری فارس گیلان نیز در این دیدار با تأکید بر اهمیت تخصص در حرفه خبرنگاری اظهار کرد: تربیت یک خبرنگار انقلابی حرفه‌ای زمانی رخ می‌دهد که ملزومات این امر رعایت شود.

ابراهیم افشاری با اشاره به اهمیت آگاهی اصحاب رسانه به داشتن دیدِ مهندسی در خبرنگاری گفت: خبرنگار باید قدرت استدلال و شناخت ارزش‌های خبری را داشته باشد تا بتواند با تحلیل مسائل روز به رسالت خود به بهترین نحو عمل کند.

وی با اذعان به مقهور ماندن مسئله مهدویت و انتظار در برخی رسانه‌ها افزود: جریان سازی اهمیت زیادی در رسانه‌های انقلابی دارد اما آنچه امروز اهمیت دارد اما متأسفانه در رسانه‌ها چندان به آن پرداخته نمی‌شود بحث مهدویت و انتظاری است که به فراموشی سپرده‌شده و ورود رسانه‌ها را می‌طلبد.

مدیر خبرگزاری فارس گیلان با اشاره به رویکرد پیگیری مطالبات مردمی از طریق سامانه «فارس من» در خبرگزاری فارس بیان کرد: خبرگزاری فارس متعهد به پیگیری مطالبات ثبت شده در سامانه «فارس من» است و پیگیری این مطالبات اولویت نخست و جزو مهمترین رسالت‌های خبری خبرگزاری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات