به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی:

شورای تربیت و تعالی هفته عقیدتی در سپاه فرودگاه زاهدان برگزارشد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه دریگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت:به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برنامه های متنوع فرهنگی و سیاسی درسپاه فرودگاه برگزارمی شود.
کد خبر: ۹۱۳۱۹۵۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان در شورای تربیت و تعالی هفته عقیدتی که در این نهاد برگزار شد گفت: این هفته به مناسبت شهادت استاد مرتضی مطهری به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام‌گذاری شده تا یاد همه معلمان، بزرگان، مربیان و مبلغان که در مسیر تعلیم و ترویج علم گام نهاده و جان خود را فدا کرده‌اند فراموش نشود.

وی افزود: هفته عقیدتی سیاسی فرصت مناسبی است تا اندیشه‌های دینی و تربیتی استاد شهید مطهری زنده و بسیجیان و پاسداران با این اندیشه‌ها آشنایی بیشتری پیدا کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی گفت: استادشهید مطهری در بین اهل علم، فضل و قلم شخصیت کم‌نظیر در نظر عموم است که آثار گران‌بها و پر خیر و برکتی را از خود بر جای گذاشته است.

حجت الاسلام نعیم اربابی درپایان گفت:غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی و استادشهیدمطهری ؛ نشست های بصیرتی، برگزاری نمایشگاه کتاب از آثاراستاد شهید مطهری؛ برگزاری مسابقه ورزشی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، سرکشی از خانواده شهدا، سرکشی از خانواده فرهنگیان از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی یگان حفاظت هواپیمایی استان سیستان و بلوچستان می باشد.
ارسال نظرات