رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سیریک:

سپاه درمناطق سیل زده کشور بیشترین نقش موثر را ایفا کرده است

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سیریک گفت: سپاه درمناطق سیل زده کشور بیشترین نقش موثر را ایفا کرده است.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۶۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سیریک گفت: در مناطق سیل زده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیشترین کمک و همیاری را برای مردم انجام داد.

مصطفی کریمی زاده تصریح کرد، از بدو انقلاب تا کنون سپاه همواره حافظ و نگهبان دستاوردهای انقلاب و ترویج دهنده انقلاب و ارزش های اسلامی بوده است و در حوادث گوناگون این نهاد  که مولود خود انقلاب است در کنارمردم وهمیار مردم بوده است.

وی ابرازکرد، سپاه پاسداران یکی از نهادهای محبوب بین ملت سرافراز ایران است و ملت ایران این را در حمایت از سپاه زمانی که رئیس جمهور بی منطق و بی خرد آمریکا نام سپاه را در کنار گروه های تروریستی قرار داد به خوبی نشان دادند و جواب  او را به خوبی دادند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سیریک اظهار داشت، امام خمینی(ره) در ابتدای انقلاب دستور تاسیس سپاه پاسدران را با تیز بینی و آینده نگری صادر کردند و از آن زمان این نهاد در همه ی عرصه ها اعم از دفاع مقدس، سازندگی، پیشرفت صنعت موشکی ، مباحث عمرانی و خودکفایی در بنزین و زمینه های مختلف همواره علمی، فناوری و حتی اقتصادی منشاء پیشرفت، نوآوری وتعالی بوده است و امیدواریم بیش از پیش و با سرعت بیشتر در همه ی عرصه ها موفق باشد.

وی درپایان افزود، سپاه و نیروهای مسلح و مردم همواره در کنار هم و حامی یکدیگر بوده اند و رمزاقتدار وپیشرفت و استقلال کشور همین وحدت و همدلی همه ی نهاد ها، اقشار و آحاد ملت است.

ارسال نظرات