سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: سپاه پاسداران توانسته هر رویدادی در کشور را مدیریت کند و دور از انتظار نیست که موجب خشم و ناراحتی دشمن شده و نهادی تروریست معرفی شود؛ در وضعیت فعلی دروغ سازی و فریب مردمان تمامی ممالک از اقدامات استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۱۳۰۰۲۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

سپاه پاسداران توانسته هر رویدادی در کشور را مدیریت کند/سپاه حامی مردم و مردم حامی سپاه

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار ایمانعلی لطفی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف و مسئولیت اصلی خود را دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌داند و این مفهوم عام بوده و و صرفا محدود به مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی با بیان اینکه سپاه سازمانی نظامی و در خدمت و سربازی اسلام است، افزود: در واقع انقلاب اسلامی به دنبال شکل‌گیری تمدنی اسلامی است و با توجه به روایات محل شکل‌گیری و آغاز عدل امام زمان (عج) از شهر مکه عنوان شده و عمده تمرکز دشمن ضربه به کشورهای مسلمان به ویژه از منطقه خاورمیانه است تا شکل‌گیری تمدن اسلامی به تاخیر افتد.

مسئول بسیج رسانه استان با تاکید به اینکه تروریستی نامیدن سپاه پاسداران در واقع با هدف ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، گفت: در کمال تاسف شاهد اقدامات تروریستی استکبار جهانی در گوشه گوشه جهان هستیم و خود ترامپ اقدامات تروریستی متعددی داشته و دشمن به دنبال این است که خیانت‌های خود را به نام سایر نهادها بنویسد.

لطفی با اشاره به ایستادگی و استقامت سپاه پاسداران در مقابل ترفندهای متعدد دشمن اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران صرفا در حوزه نظامی فعالیت ندارد و خدمات مردمی سپاه در بلایای طبیعی و حضور به موقع و مدیریت مناطق سیل زده گوشه‌ای از این اقدامات است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران توانسته هر رویدادی در کشور را مدیریت کند و دور از انتظار نیست که موجب خشم و ناراحتی دشمن شده و نهادی تروریست معرفی شود؛ در وضعیت فعلی دروغ سازی و فریب مردمان تمامی ممالک از اقدامات استکبار جهانی است.

مسئول بسیج رسانه استان اظهار کرد: هیچ یک از این اتفاقات نمی‌تواند تاثیری در اقدامات سپاه به دنبال داشته باشد و از سطح و عمق آن بکاهد؛ در مقابل در صورت تداوم توطئه‌ها، سپاه می‌تواند عرصه را تنگ کرده و حتی تروریسم جهانی را نابود کند و در ادامه قادر به پیاده‌سازی عدل اسلامی در جهان است.

ارسال نظرات