مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مساجد در همه موقعیت‌های حساس کشور نقش اساسی ایفا کرده‌اند و بایستی اکنون نیز در مناطق سیل زده فعالانه و موثر وارد شوند.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۰۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مساجد در همه موقعیت‌های حساس کشور نقش اساسی ایفا کرده‌اند و بایستی اکنون نیز در مناطق سیل‌زده فعالانه و مؤثر وارد شوند.

وی نقش مساجد را در این امر، بسیار مهم و اساسی عنوان کرد و افزود: مساجد می‌توانند در کنار کمک‌های نقدی و غیرنقدی، کمک‌های فرهنگی را نیز به مناطق سیل‌زده ارسال کنند تا مقداری از آلام و درد و رنج همنوعان کاسته شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تأکید کرد: ترغیب مردم به همکاری با طرح‌های بازسازی مناطق آسیب‌دیده، تخصیص مبلغی از هزینه‌های مسجد برای ارسال به مناطق سیل‌زده و ورود به مباحث فرهنگی و اجتماعی در حوزه امداد و کمک‌رسانی اعم از تبلیغ و ترویج فرهنگ یاری‌رسانی به همنوعان و... از مهم‌ترین اولویت‌های مساجد است.

ستوده با اشاره به وقایع اخیر در مناطق مختلف کشور و ابراز همدردی با هموطنان سیل‌زده بر ضرورت همت همگانی و ارسال مستمر لوازم ضروری به سیل‌زدگان تأکید کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: میزان آسیب‌های سیل اخیر به قدری بوده که متاسفانه بسیاری از هموطنانمان حتی از ملزومات اولیه زندگی نیز محروم شده‌اند، به همین دلیل لازم است کمک‌هایی با کمیت و کیفیت شایسته و نیز مناسب شأن آن عزیزان ارسال شود.

ارسال نظرات