فیض:

امدادرسانی پزشکی به ۱۰۵۰ سیل‌زده

حزب اراده ملت وظیفه خود را تنها فعالیت در ایام انتخابات نمی داند بلکه معتقد است باید در تمام زمینه ها از جمله ایام بحران که هموطنان عزیزمان نیاز به کمک دارند فعال باشد.
کد خبر: ۹۱۲۹۶۳۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول روابط عمومی حزب اراده ملّت با تأکید بر اینکه انتخابات تنها بخش کوچکی از فعالیت های حاما را شامل می‌شود، گفت:حزب اراده ملت وظیفه خود را تنها فعالیت در ایام انتخابات نمی داند بلکه معتقد است باید در تمام زمینه ها از جمله ایام بحران که هموطنان عزیزمان نیاز به کمک دارند فعال باشد.

پیام فیض مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی حزب اراده ملت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به سیل اخیر در کشور گفت: از نخستین روزهای سیل در استان گلستان آقای شریفی دبیر حامای گلستان به همراه اعضا به کمک مردم آسیب دیده شتافتند و با مشارکت انجمن گلبانگ توسعه که مستقر در گرگان می باشد به انجام خدمت رسانی پرداختند. دبیرکل حزب طی تماس های تلفنی در جریان عملکرد خدمت رسانی اعضای حزب به مردم قرار میگرفت.همچنین دبیر حزب اراده ملت شعبه استان گلستان طی تماسی تلفنی با مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت استان سیستان و بلوچستان وی را در جریان آخرین اخبار سیل قرار داده بود.

فیض افزود: 72 ساعت پس از بروز سیل لرستان پزشک متخصص افشین فرهانچی قائم‌مقام دبیرکل حزب و زهره رحیمی دبیر شورای مرکزی به عنوان پرستار روانشناسی به همراه تیم اعزامی به منطقه سیل زده اعزام و در شهرستان دلفان و منطقه دُمباغ که دچار رانش زمین نیز شده بود مستقر شدند.

به گفته مسئول روابط عمومی حزب اراده ملّت این تیم در سه روز بعدی وارد شهرستان پل‌دختر شد و در روستاهای سیل‌زده‌ای از جمله هلوش، چم‌مهر و چاله به ارائه خدمات پرداختند. این تیم اعزامی به همراه اعضای هلال‌احمر همدان شامل پزشک، ماما، کارشناس بهداشت‌محیط، پرستار (اورژانس، جراحی و روانشناسی)، تکنسین دارویی، تدارکات و راننده که رهبر تیم ایشان را همراهی می‌نمود، بودند.

فیض افزود: طی مدت اقامت تیم، نزدیک به ۱۰۵۰ نفر تحت پوشش خدمات پزشکی، دارویی، پرستاری، روانشناختی، بهداشتی و مامایی قرار گرفتند. در حاشیه‌ی این عملیات امدادی، برای آشنایی بیشتر با مشکلات و بحرانهای منطقه فرهانچی و رحیمی با دبیران و برخی اعضای حزب اراده ملت در دفاتر دلفان، پل‌دختر، خرم‌آباد دیدار و گفتگو کردند و بازدیدی نیز از مناطق آسیب‌دیده پل‌دختر داشتند. درویش پور دبیر حزب اراده ملت در شهرستان لرستان نیز به صورت مستمر با کمک رسانی اعضای حزب در منطقه به کمک مردم آسیب دیده شتافتند و در توزیع اقلام مورد نیاز مردم مشارکت جدی داشتند.

وی ادامه داد: شاخه جوانان حزب اراده ملت شعبه اهواز نیز با بسیج کردن تعدادی از جوانان منطقه به کمک مردم شتافتند و با ایجاد سیل بندها و توزیع برخی اقلام به یاری مردم منطقه شتافتند.

فیض با تاکید بر این موضوع انتخابات تنها بخش کوچکی از فعالیت های حاما را شامل می‌شود، گفت:حزب اراده ملت وظیفه خود را تنها فعالیت در ایام انتخابات نمی داند بلکه معتقد است حزب باید در تمام زمینه ها از جمله ایام بحران که هموطنان عزیزمان نیاز به کمک دارند فعال باشد. اعضای حاما در سراسر کشور تلاش می کنند تا با فعالیت های گوناگون ارتباط خود را با مردم در همه زمینه ها حفظ کنند.

وی افزود:حزب اراده ملت در مرکز و همچنین شعب خود در مناطق سیل زده می کوشد تا جبران خسارات سیل زدگان توسط دولت در کنار مردم باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار