استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه گیلان برای اجرای طرح «هر مسجد یک خانه»

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با تأکید بر استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه برای اجرای طرح «هر مسجد یک خانه» گفت: سازمان اوقاف نیز بر اساس دستور سازمانی معین استان مازندران قرارگرفته تا از ظرفیت بقاع متبرکه و مساجد با دریافت کمک‌های خیرین و مردمی در این حرکت ملی فعالیت کند.
کد خبر: ۹۱۲۸۳۷۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره به طرح «هر مسجد یک خانه» با هدف کمک به هم‌وطنان سیل‌زده اظهار کرد: ظرفیت مسجد ظرفیت بسیار مطلوبی است و همه کارهای خیر و خوب از مساجد آغاز می‌شود که در این مقوله مهم نیز مسجد از طریق نمازگزاران، پایگاه مقاومت، هیئت‌امنا و امام جماعت پای‌کار می‌مانند.

وی با بیان اینکه همه هم‌وطنان برای مشارکت در حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده گام برمی‌دارند، افزود: سازمان اوقاف نیز بر اساس دستور سازمانی معین استان مازندران قرارگرفته تا از ظرفیت بقاع متبرکه و  مساجد با دریافت کمک‌های خیرین و مردمی در  این حرکت ملی فعالیت  کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به استقبال مردم نوع‌دوست استان گیلان برای شرکت در فعالیت‌های نوع‌دوستانه  گفت: فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه  مردم این همبستگی و حرکت جهادی را از شهدا درس گرفتند سند استقبال خوب مردم استان گیلان در فعالیت‌های نوع‌دوستانه است.

علیزاده با تأکید بر پیشتازی مردم  گیلان در کمک به هم‌وطنان سیل‌زده و مشارکت در حل مشکلات این منطقه بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه استان گیلان پیش‌ازاین با دریافت  کمک‌های خیرین در تأمین مقداری از  مایحتاج عمومی مردم مازندران گام‌های خوبی برداشته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به طرح «هر مسجد یک خانه» با هدف کمک به هم‌وطنان سیل‌زده افزود: این یک دعوت ملی از همه هم‌وطنان عزیز برای مشارکت و کمک در حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده است  ازاین‌رو باید گفت که این طرح، طرح بسیار خوب، ارزشمند و قابل‌تقدیری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات