در گفت و گو با بسیح بیان شد:

ارسال 48 سرویس بهداشتی و حمام به مناطق سیل زده

مسئول ستاد بازسازی عتاپبات عالیات استان چهارمحال و بختیاری از ارسال 48 سرویس بهداشتی و حمام به مناطق سیل زده خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۸۱۲۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سید جعفر موسوی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه کمک به مناطق سیل زده وظیفه انسانی ما می باشد اظهار کرد: به دلیل مسائل بهداشتی و نیاز مبرم به سرویس بهداشتی و حمام در کمپ های اسکان مردم سیل زده در شوشتر 24 چشمه سرویس بهداشتی و 24 دوش حمام به این شهر ارسال شد.

وی با بیان اینکه 12 موکب به مدت یک ماه در این منطقه به پخت و توزیع غذا می پردازند گفت: روزانه 2 هزار پرس غذای گرم پخت و در بین مردم سیل زده توزیع می شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این موکب ها به صورت مردمی در حال اداره و تهیه غذا می باشد، افزود: مردم استان چهارمحال و بختیاری می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 3336 بانک صادرات واریز نمایند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، بیان داشت: در جهت تامین غذا برای این منطقه مردم استان می توانند کمک های غیر نقدی خود را در قالب برنج، روغن، نمک و... به شعب ستاد بازسازی عتبات عالیات واقع در دفتر ائمه جمعه هر شهرستان تحویل دهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علاقمندان برای حضور در این مناطق جهت مشارکت در پخت غذا و خدمات دیگر از جمله پزشکی، بهداشتی، درمانی، نانوایی، آشپزی، موکب داری و... می توانند به صورت حضوری در ستادهای بازسازی عتبات عالیات مستقر در هر شهرستان ثبت نام نمایند.

موسوی، تصریح کرد: در حال حاضر اعزام‌ها فقط ویژه برادران می‌باشد و لیکن بانوان استان نیز می توانند در حوزه های مختلف کاری جهت کمک به مناطق سیل زده ثبت نام خود را انجام دهند تا در صورت نیاز این افراد برای کمک رسانی به این مناطق اعزام شوند.

ارسال نظرات